ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בנו של בן לאדן קורא: רצחו יהודים ואמריקאים

סרטון תעמולה חדש של אל קאעידה קורא ל"זאבים בודדים" במערב - "לחפש מטרות יהודיות בכל מקום"

בובת בן לאדן, פלאש90
בובת בן לאדן, פלאש90



בסרטון שפורסם לפני כמה ימים ושהוסר מיוטיוב, קורא אחד מבניו של אוסאמה בן לאדן, חמזא, לתקוף מטרות יהודיות ואמריקאיות בעולם.

בסרטון, שאורכו כעשר דקות, מוצגות תמונות של פיגועי טרור ברחבי העולם, כולל כמה בישראל, וחמאז בן לאדן נראה כשהוא מעודד מוסלמים באמריקה, במערב ובישראל לבצע התקפות טרור של "זאבים בודדים", מה שיקשה על כוחות הביטחון לגלות את תכנון ההתקפה.

בסרטון מסביר בנו של בן לאדן, שחוסל בשנת 2011 על ידי צבא ארה"ב, שעדיף פיגועי סכינים ופיגועי דריסה מכיוון שהם הרבה יותר זמינים, במקום נסיעה לסוריה או למקומות אחרים שם נלחמות מיליציות מוסלמים נגד קואליציית נאט"ו או נגד מדינות מוסלמיות מתונות.

בסרטון אומר בן לאדן הבן "דעו כי העונש על הרג יהודים וצלבנים שנגרמים על ידכם, הרבה יותר מטריד וחמור לאויב". בן לאדן הבן מציע מטרות לתוקפים ואומר - "לחפש מטרות יהודיות בכל מקום. אם אין כאלה באזור שבו אתם נמצאים - תתקפו את האינטרסים של ארה"ב או של ברית נאט"ו".

הסרטון כלל צילומים של לפחות שני פיגועים בישראל - פיגוע הדריסה על ידי משאית בארמון הנציב בירושלים שבו ארבעה חיילים שהיו בסיור בדצמבר 2016, וכן התקרית בנובמבר 2015 שבו דקרה מחבלת פלסטינית מאבטח חרדי ובכניסה לעיר ביתר עילית. בן לאדן הבן קרא להתקפות על רוסיה, ופרסם קטעי וידאו מדצמבר 2016 מההתנקשות של שגריר רוסיה בטורקיה אנדריי קרלוב. לסיום אומר בן לאדן הבן כי "אנחנו נמשיך לכוון אתכם עד שיצאו כל הכוחות של הכופרים מחצי האי ערב ומכל אדמת האיסלאם".
בן לאדן טרור אל קעידא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד