ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

הנוסע החרדי שהותקף באוטובוס: "הוא נתן לי אגרופים, היינו בהיסטריה"

בסרטון שאורכו לא עולה על דקה וחצי נאלצנו לקטוע את השמע ולצנזר לא פחות מ-14 קטעים - לנוכח ניבולי הפה החמורים של נהג "דן" שתועד מתקיף נוסע חרדי • הנוסע שהותקף ל'בחדרי': "חששנו שהוא יעשה תאונה ויפגע בכולם" • צפו בתיעוד התקיפה

הנהג התוקף
הנהג התוקף

 


החרדי שתועד מותקף על ידי נהג 'דן' בשעות הצהריים (ראשון) - שקילל וניבל את פיו נגד החרדים באופן גס ובוטה, אומר בשיחה עם "בחדרי חרדים": "הוא היכה אותי ונתן לו אגרופים. הנוסעים היו בהיסטוריה".



לאחר פרסום הסרטון, אמר מנכ"ל חברת דן עופר זילביגר ל'בחדרי חרדים', כי הורה מיידית להוריד את הנהג מהכביש ולזמנו לשימוע לפני פיטורין.

החרדי שהותקף, א. ר. המשמש כמלמד בתלמוד תורה, משחזר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את אשר אירע: "עליתי בקו 82 מצומת גהה לכיוון פתח תקווה. במהלך המסלול שאלתי את הנהג מדוע הוא לא עצר לי בתחנה. בתגובה, החל הנהג לקלל ולהשפיל אות, לעיני כל הנוסעים, לאחר מספר דקות נגשתי אליו וביקשתי ממנו בצורה יפה את פרטיו, אך הוא סירב לתת. כשהוא ראה שאני מתעד אותו החל שוב לקלל אותי ואת כל הציבור החרדי, קללות גסות ביותר, תוך שהוא מניף לעברי את מתקן הכסף, ומסכן את שלוםי הנוסעים באוטובוס".

לדבריו: "בשלב מסוים, נעמד הנהג ונתן לי אגרופים והעיף לי את הפלאפון לרצפה. זה היה כואב מאוד, רציתי לברוח אבל לא יכולתי, עד שהוא עצר באחד התחנות, ונמלטתי מהדלת האחורית".

"הנהג עצר בפראות מספר פעמים וחלק מהנוסעים עפו קדימה. היינו בהיסטריה, חששנו שהוא יעשה תאונה ויפגע בכולם. הייתי בטוח שהנהג ירדוף אחרי ויכה אותי שוב. זו היה חוויה קשה".

 

מספק אותך שחברת דן הודיעו כי יפטרו את הנהג?
"אין לי שום דבר אישי נגדו, אך הוא לא מתאים להיות נהג אוטובוס, ובפרט שלא להסיע חרדים. פניתי לדובר חברת 'דן' והוא ענה לי בתמימות: 'הנהג התעצבן שצילמת אותו'. אז פניתי לתקשורת".

הנהג התוקף דן אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד