י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

משלחת נכבדי הקהילה היהודית בפלטבוש ביקרה במרכז מש"י

לפני חמישה חודשים ביקרו הנערים בישראל ויחד עם ילדי מש"י שתלו עצים וצמחים. השבוע, בעקבות הנערים ביקרו בישראל הורי התלמידים במסגרת משלחת בת חמישים משתתפים של נכבדי קהילת פלאטבוש בראשות הרב בסר

חלק מחברי המשלחת
חלק מחברי המשלחת



זו כבר הפכה למסורה שנתית. תלמידי הישיבה בפלאטבוש מגיעים לישראל לסיור בן מספר ימים במהלכו הם מבקרים במרכז השיקום לילדים מש"י שבירושלים, משחקים עם הילדים בצוותא, ומבצעים איתם שלל יצירות מתוך מטרה לקחת חלק בפעילות המוסד למען הילדים בעלי המוגבלויות.

לפני חמישה חודשים ביקרו הנערים בישראל ויחד עם ילדי מש"י שתלו עצים וצמחים. השבוע, בעקבות הנערים ביקרו בישראל הורי התלמידים במסגרת משלחת בת חמישים משתתפים של נכבדי קהילת פלאטבוש בראשות הרב בסר שליט"א. המשלחת שהגיעה לישראל לסייר במוסדות הגיעה לחזות במעצמה השיקומית הגדולה בישראל - מש"י.

"ביקשנו לחבר את חברי המשלחת לקושי וההתמודדות היומיומית של הילדים והם נענו בשמחה לאתגר" מספר הרב אשר זורייבין יו"ר מש"י, "הם נכנסו לכיתות וכל חבר משלחת ביצע פעילות או שיחק עם ילד דרך אמצעי התקשורת הייחודי שלו". כך למשל אחד הילדים שמפעיל מחשב תת"ח (תקשורת תומכת חלופית) באמצעות אישוני העיניים, שיחק בשחמט על גבי מסך המחשב עם אחד מחברי המשלחת ואף ניצח אותו.

"הוא התפעל מהילד, ומהמיומנויות שהוא רכש במש"י ולפני שעזב אמר לי בעיניים נרגשות שהוא לא ישכח את החויה הזו כל חייו..." אומר הרב זורייבין.

כחלק מהשאיפה להמחיש למשלחת את היכולות הנרכשות במש"י על ידי שימוש בתת"ח, (תקשורת תומכת חלופית) הוזמנה המשלחת לחדר האירועים שם הוצע להם לבחור את הכיבוד באמצעות אביזרי תת"ח שונים דוגמת מחשבי התקשורת המשמשים את הילדים עם המוגבלויות. חברי המשלחת יצאו נפעמים מההשקעה האדירה של אנשי החינוך וצוותי המקצוע של מש"י והבטיחו לשוב ולבקר גם בשנה הבאה.
מרכז מש''י פלטבוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד