י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מתקפה חסרת תקדים נגד שר הביטחון: עריץ אכזר- לשלוח אותו לנורבגיה

על רקע הסערה סביב שריפת בובת חייל חרדי במדורת ל"ג בעומר בשכונת מאה שערים בירושלים, המקובל הרב יעקב עדס יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד שר הביטחון אביגדור ליברמן: "רשע, עריץ, שונא חרדים. האדם הכי אכזרי במדינה" • האזינו

שר הביטחון אביגדור ליברמן (פלאש 90)
שר הביטחון אביגדור ליברמן (פלאש 90)



על רקע הסערה סביב שריפת בובת חייל חרדי במדורת ל"ג בעומר בשכונת מאה שערים בירושלים, המקובל הרב יעקב עדס יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד שר הביטחון אביגדור ליברמן.

בשיחתו השבועית ברדיו "קול ברמה" אמר הרב: "בשנים האחרונות בוער כאן במדינה נושא גיוס חרדים, מתלוננים על שריפת בובת חייל, אני לא שורף גם בובה של המן. הציבור עושה את עצמו תמים כאילו לא מבין על מה מדובר.



"לא מדובר כאן על שריפת חיילים, אלא הכוונה כאן לשרוף את הבובה של השר אביגדור ליברמן - רשע, עריץ שמתאכזר לא מהיום לתורה ולמצוות, שונא את השם, את התורה, האנושיות והחרדים, רומס ודורס ברגל גסה כל דבר שבקדושה".

הרב המשיך במתקפה חסרת התקדים: "הוא קורא להכניס גרים לישראל נגד דעתה של הרבנות הראשית, כאילו ומדובר כאן באדם שיש לו 75 מנדטים - בקושי 10 מנדטים יש לו. יש כאן ריב עם אדם אחד עריץ ורשע שיש לו שנאה לתורה ולחרדים וכל דבר שבקדושה. אם יעשו סקר ימצאו שאין במדינה אדם שנוא יותר ממנו".

הרב התייחס גם להתקפות השר ליברמן לאחרונה כנגד הציונות הדתית: "גם בציונות הדתית, שמשתחווים לצבא אפיים ארצה יותר מכל חוג אחר ואין מי שמשרת יותר מהם בצבא, סובלים ממנו".

הרב הוסיף, "המלחמה היא נגדו ולא נגד חיילים. הוא האדם הכי אכזרי במדינה. אנחנו רק מבקשים שישימו אותו שגריר בנורבגיה כמו שכתוב בתורה שהארץ מקיאה את הרשעים ואולי אז יאהבו אותו".

לסיום אמר הרב: "כל מי שהרים יד בעד שוויון בנטל וסנקציות פליליות בממשלה הקודמת אין לו חלק לעולם הבא וחלק בתורה".
הרב יעקב עדס אביגדור ליברמן שוויון בנטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד