י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הואשם הנער שדרס את מלי ע"ה בת ה-3

פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה לבית משפט השלום לנוער בעיר כתב אישום נגד קטין בן 17 מביתר עלית בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית, של הפעוטה מלי ע"ה בת ה-3

זירת התאונה. פלאש90
זירת התאונה. פלאש90



כתב אישום נגד הנער שדרס את הילדה מלי ע"ה. פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד שחר מלול, הגישה לבית משפט השלום לנוער בעיר כתב אישום נגד קטין בן 17 מביתר עלית בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית, נהיגה בלי רישיון נהיגה ותאונה בה נגרם נזק לאדם ולרכוש.

על פי כתב האישום בערב חג הפסח לפני כשנה, בתאריך 20.4.2016, ארגן הקטין, אז בן 16, עמדה זמנית לשטיפת רכבים בחניה הסמוכה לביתו בביתר עילית. בשלב מסוים בשעות אחר הצהריים, הגיע למקום א.א. לצורך שטיפת הרכב. הנאשם ביקש ממנו את מפתחות הרכב על מנת להזיזו סמוך לעמדת השטיפה. באותה עת במדרכה שגובלת בחניה צעדו מלי ברנשטיין בת ה-3 ע"ה ואחיה בן 10.

הנאשם נכנס לרכב, התניע והחל בנסיעה לאחור לכיוון המדרכה הממוקמת מאחוריו, במהלך הנסיעה לאחור עלה הנאשם עם הרכב על המדרכה ופגע עם חלקו האחורי של הרכב במנוחה ובאחיה הקטין, הנאשם המשיך בנסיעה לאחור עד שהתנגש בגדר הברזל התוחמת את החנייה. המנוחה והקטין נלכדו בין גב הרכב לגדר הברזל שניזוקה מפגיעת הרכב.

כתוצאה מהתאונה, ספגה המנוחה פגיעת ראש קשה ופונתה לבית החולים שם נקבע מותה. כמו כן, כתוצאה מהתאונה נגרמו לקטין שפשופים ופציעות.

מכתב האישום עולה כי הנאשם התרשל בהתנהגותו ונהיגתו, בין היתר, בכך שנהג ברכב ללא רשיון נהיגה ומעולם לא למד לנהוג, נסע לאחור ברכב מבלי להסתכל ולהבחין במנוחה ובקטין עלה עם הרכב על המדרכה, פגע במנוחה ובקטין, לא בלם את הרכב ורק כאשר הרכב התנגש בגדר הברזל התוחמת את החנייה נעצר הרכב, בעת שהמנוחה והקטין לכודים בין הרכב לגדר.
מלי ברנשטיין בית משפט נהיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד