י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

קידוש ה'! דובר 'דן' התרגש מהחרדי שצילם את הנהג המקלל

דובר חברת "דן" איתן פיקסמן כתב לחרדי שהותקף ע"י נהג החברה וביקש שלא יפטרו אותו בעקבות כך: "השבת לי ולכולנו את האמונה בעצמנו. בזכות אנשים כמוך, אדם יקר, יש לכולנו, זכות קיום ותקומה"

קידוש ה'! דובר 'דן' התרגש מהחרדי שצילם את הנהג המקלל

 


סערת החרדי שהותקף אתמול (שני) ע"י נהג אוטובוס בקו 82 של חברת דן, ממשיכה לספק כותרות ולהסעיר את המגזר החרדי.

לאחר שבמהלך הלילה פנה א.ר. האברך שהותקף, לדובר חברת דן איתן פיקסמן, בהודעה כתובה, בה פירט את אשר אירע, והדגיש כי הוא סולח לנהג, וכי הוא מבקש שנהג האוטובוס יאבד את מקום עבודתו ופרנסתו, התרגש הדובר והגיב לאברך: "השבת לי ולכולנו את האמונה בעצמנו".

"בזכות אנשים כמוך, אדם יקר, יש לכולנו, זכות קיום ותקומה" כתב הדובר לאברך. "נער הייתי גם זקנתי! אני סב ל-6 נכדים, כל חיי הוקדשו לנתינה, לאהבת הזולת,להקרבה, לפשרות, כך חינכתי את ילדי ונכדי" כתב דובר "דן".

"בעשור האחרון אני חש שמשהו לא טוב קורה לנו בעיקר ביחסים בין אדם לחברו. אמות הסיפים של החברה הישראלית , הערכים, הסובלנות, הדבק שחיבר ביננו, הולך ומתפוגג. האדמה רועדת!

"אתה, יקירי, במילותיך אלו, החזרת לי את התקווה, את האמונה שעדיין לא חרבה סדום, שלא תמה התקווה.

"מודה לך על שהשבת לי ולכולנו את האמונה בעצמנו.

"תהא זו זכות גדולה עבורי, להתלוות לנהג כדי לבוא לבקש סליחה וללחוץ את ידך" כתב פיקסמן לאברך.

 


כזכור, הבוקר פורסם ב"בחדרי חרדים" כי במהלך הלילה, פנה האברך שהותקף, לדובר חברת דן איתן פיקסמן, בהודעה כתובה בה פירט את אשר אירע, והדגיש כי הוא סולח לנהג, וכי הוא לא רוצה שנהג האוטובוס יאבד את מקום עבודתו ופרנסתו בעטיו.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיעה ההודעה ששלח האברך לדובר החברה, ובה הוא כתב: "בהמשך לסיפור שלצערי הייתי חלק ממנו. אני לא מוצא מנוח בכך שהנהג יאבד את מקום עבודתו בגלל אירוע (חמור ככל שיהיה) שקרה איתי.

"אני בטוח שכולנו עוברים רגעים קשים כאלו או אחרים בחיים, ואף אחד לא חסין מכעס. אני לא מכיר את הנהג ומקווה שזו הייתה מעידה חד פעמית, אך בכל מקרה אני בטוח שאת הלקח שלו הוא הפנים".

האברך המשיך וכתב: "אין אדם שלא מגיעה לו סליחה ומחילה, ואני מבקש להעביר דרכך את זה שאני סולח ומוחל לו בלב שלם! בנוסף אני מודיע שאני לא מתכוון חלילה לתבוע אותו או את חברתכם בכל הליך שהוא. אני מקווה מאוד שהנהג לא יפוטר מעבודתו, אלא תמצאו את הדרך הראויה להסביר לו את חשיבות העניין".

לסיום כתב האברך: "הסרטתי את המקרה רק לצורך הגשת תלונה בחברתכם על התנהגות לא נאותה, ואם הייתי יודע שההסרטה הזו תתפשט כמו אש בשדה קוצים, הייתי גונז אותה מיידית".

כזכור, אתמול בשעות הצהרים, האברך א. ר. תיעד נהג אוטובוס מחברת 'דן' קו 82 מצומת גהה לכיוון פתח תקווה, כשהוא מקלל ומנבל את פיו נגד החרדים באופן גס ובוטה, ואף תוקף אותו פיזית. מנכ"ל חברת דן שצפה בסרטון המבחיל, הורה מיידית להוריד את הנהג מהכביש ולזמנו לשימוע לפני פיטורין.

בראיון ל'בחדרי חרדים' סיפר האברך שהותקף: "עליתי בקו 82 מצומת גהה לכיוון פתח תקווה. במהלך המסלול שאלתי את הנהג מדוע הוא לא עצר לי בתחנה. בתגובה, החל הנהג לקלל ולהשפיל אות, לעיני כל הנוסעים, לאחר מספר דקות נגשתי אליו וביקשתי ממנו בצורה יפה את פרטיו, אך הוא סירב לתת. כשהוא ראה שאני מתעד אותו החל שוב לקלל אותי ואת כל הציבור החרדי, קללות גסות ביותר, תוך שהוא מניף לעברי את מתקן הכסף, ומסכן את שלומי הנוסעים באוטובוס".

לדבריו: "בשלב מסוים, נעמד הנהג ונתן לי אגרופים והעיף לי את הפלאפון לרצפה. זה היה כואב מאוד, רציתי לברוח אבל לא יכולתי, עד שהוא עצר באחת התחנות, ונמלטתי מהדלת האחורית. הנהג עצר בפראות מספר פעמים וחלק מהנוסעים עפו קדימה. היינו בהיסטריה, חששנו שהוא יעשה תאונה ויפגע בכולם. הייתי בטוח שהנהג ירדוף אחרי ויכה אותי שוב. זו היה חוויה קשה".

דן הנהג התוקף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד