י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אסד הופך להיטלר; ארה"ב: "אסד שורף גופות", דרעי: "אסור לנו לשתוק, צריך לתקוף"

האם הלקח מהשואה לא נלמד? ארה"ב מאשימה: "אסד שורף גופות בתנורים". סוריה מכחישה: "זהו תסריט הוליוודי". השר גלנט : "הגיע הזמן לחסל את אסד". השר דרעי: "אחינו נטבחו כי העולם שתק, אסור לנו לשתוק"

המשרפות באושוויץ. צילום: רויטרס
המשרפות באושוויץ. צילום: רויטרס



המראות המזוויעים, המגיעים חדשות לבקרים ממלחמת האזרחים בסוריה, קורעים כל לב. זה כ- 5 שנים, שעינינו המשוטטות באתרים ובעיתונים, נתקלים בדיווחים ותיאורים קשים מנשוא. ההשוואה העולה מיד לראשנו, שיטות ההרג ומניין ההרוגים - זוועות השואה האיומה אותה חווה העם היהודי רק לפני כמה עשורים.

לראשונה זה מספר שנים של לחימה עקובה מדם, בה מצאו את מותם רבבות אלפי אזרחים סורים מתנגדי משטרו של אסד, מציגים האמריקאים, תמונות לווין המוכיחות כי צבא אסד מפעיל אתר לשריפת גופות - בדומה לתנורים בהם השתמשו הנאצים ועוזריהם לשריפת גופות יהודים בשואה.

סטיוארט ג'ונס, נציג מחלקת המדינה ודיפלומט בכיר אמר אתמול (ב') בתדרוך לעיתונאים, כי כל יום, אסירים מתנגדי המשטר הסורי נתלים בכלא הצבאי סיידנאייא הקרוב לדמשק, כך דווח בסוכנויות הידיעות.

עוד הוסיף ג'ונס "רבים מהגופות נשרפו על ידי הצבא הסורי במשרפה כדי לטשטש את הזוועות ולהעלים ראיות לעתיד". בנוסף, תקפו האמריקאים את הרוסים בטענה ש"רוסיה מודעת לזוועות וחייבת לגרום להן להפסק".

הסורים לא נשארו חייבים, והיום (ג') משרד החוץ הסורי הגיב לטענות ואמר ש"הן שקריות, והם נועדו להצדיק את התוקפנות האמריקנית ושהסיפור הוא המצאה של ארה"ב וסיפור הוליוודי".

גם בישראל כמדינת העם היהודי שחווה על בשרו את הזוועות הללו, לא נותרו אדישים לפרסום. שר הבינוי והשיכון האלוף יואב גלנט התייחס היום (שלישי) בכנס הבינלאומי ללוחמת יבשה ולוגיסטיקה ואמר "הגיע הזמן לחסל את אסד - רוצח מתועב שמבצע רצח עם. כשנסיים עם זנב הנחש, נוכל להגיע גם לראשו שיושב בטהראן".

לדבריו, "אילו לפני 75 שנה הייתה לנו את העוצמה הצבאית והביטחונית שיש לנו כיום, ההיסטוריה הייתה נכתבת בצורה שונה. לרוצחים שפלים ומנהיגים הדורשים את השמדתה של ישראל דוגמת אסד ומפעיליו בטהראן - אין יותר זכות קיום. העולם צריך לגרש את המפלצת השיעית חזרה למקומה".

גם השר אריה דרעי לא נשאר אדיש לדברים וצייץ בחשבון הטוויטר שלו "‏בשם המוסר האנושי, בשם ששת המיליונים הקדושים מבני עמי שנטבחו, לא אוכל לשתוק: הגיע זמן מעשה בסוריה. אחינו נטבחו כי העולם שתק, אסור לנו לשתוק".

בראיון שהעניק הערב לגל"צ, קרא השר דרעי: "לנצל את ביקור טראמפ לשכנע אותו לתקוף את הקרמטוריום בסוריה. אסד משמיד עם - כמו היטלר".

נזכיר כי גם בשואה שהתרחשה לפני כ-70 שנה, נחשפו הזוועות באיטיות, וכשהתערבו הצבאות הזרים כבר היה מאוחר. מיליונים הומתו באכזריות במיתות שונות, גם העשן שעלה מארובות המשרפות באושוויץ הגיעה לאפו של העולם באיחור רב, האם מתחת לאפנו מתרחשות אותם זוועות כ-200 קילומטר מרחק ממדינתנו? ככל שהדיווח האמריקאני מאומת, הוא מדאיג מאוד ומצביע כי הלקח לא נלמד.
משרפות אסד סוריה טבח בסוריה אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד