ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

יעלון מאיים: "אפתח את הפה בעניין הצוללות"

בוגי יעלון מאיים כי אם לא יוגש כתב אישום נגד נתניהו בעניין הצוללות, הוא יפתח את הפה ויחשוף הכל. לשכת נתניהו: "שימצא דרכים אחרות לעבור את אחוז החסימה".

צילום: מרים אלסטר, פלאש90
צילום: מרים אלסטר, פלאש90



תוצאות הסקרים האחרונים שלא מעניקים לשר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון עתיד פוליטי - מצליחים להוציא ממנו ביטויים חריפים, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אתמול איים יעלון, כי אם לא יוגש כתב אישום נגד נתניהו בעניין הצוללות - הרי שהוא יפתח את הפה ויחשוף הכל.

"אם לא יוגש כתב אישום, אצא למערכה ציבורית ואספר את הכול", אמר יעלון בראיון לערוץ 2, "ידעתי על ראשי ממשלה קודמים שהם מושחתים. פה שמעתי רכילות על התנהלות, זה ממש לא מעניין. אבל שיבוש סדר עדיפויות שבו ראש ממשלה מעדיף טובת עניין כזה או עניין אחר, ואולי אפילו בצע כסף, על פני אינטרסים של מדינת ישראל - מבחינתי, זה היה משבר".

יריבו של נתניהו התייחס לשאלה: האם נתניהו קשור לפרשה והשיב: "אין לי ספק, אין לי ספק, רק צריך לחקור על זה. כל עניין כלי השיט והמספנה הגרמנית הוא עניין מזוהם, מעורבים בו אינטרסים שהם לא לטובתה של מדינת ישראל".

בתשובה לשאלה אם יוגש כתב אישום בפרשה זו, ענה יעלון: "אם לא יהיה כתב אישום אז אני אצא למערכה ציבורית. אספר את הכול".

לאחר דבריו של יעלון, נשמעה נגדו ביקורת חמורה על כך שהוא יודע מידע ולא מעביר אותו למשטרה, בעקבות כך הוא צייץ אמש כי "כידוע העדתי במשטרה ומסרתי לחוקרי הפרשה את כל המידע שברשותי, באחריות וביושר. הדברים מדברים בעד עצמם ומוטב למעורבים לא לשדר פאניקה ולחץ, אלא להתמודד עם העובדות החמורות. אם לא יוגשו כתבי אישום, אפרסם בפומבי את כל הידוע לי", הבהיר שוב.

ראש הממשלה לא נשאר חייב והשיב כי "דברי יעלון הם הבל הבלים ורעות רוח. שקריו הגסים יתבררו ככאלה בהקדם. מיותר לציין כי משרד המשפטים פרסם הודעה רשמית, על דעת פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה, לפיה ראש הממשלה כלל אינו חשוד בפרשה 3000. מוטב ליעלון שיחפש לעצמו דרכים אחרות לעבור את אחוז החסימה".
בוגי יעלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד