ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

העתיד כבר כאן: חברה ישראלית מקדמת את רפואת צמחי המרפא

אנשי עסקים מובילים מאמינים שרפואת העתיד מבוססת על חומרים טבעיים. יצאנו לבדוק מה באמת מועיל לבעיות בריאות

העתיד כבר כאן: חברה ישראלית מקדמת את רפואת צמחי המרפא
בחדרי חרדים





יש לכם בעיה רפואית. מה תעשו? תלכו לרופא, תחכו בתור, תפגשו שם את השכן שישאל (בעדינות) מה יש לכם, תסבירו משהו ואז תעמדו בתור בבית המרקחת ובהמשך תגלו שלתרופה שקניתם, יש כמה תופעות לוואי מטרידות. ביזבזתם חצי יום, בשכונה כבר כולם שואלים אם אתם בסדר וצריך עכשיו גם כדור לתופעות הלוואי של הכדור הראשון.

למרבה המזל, כמו הרבה תחומים אחרים, גם תחום הטיפול הרפואי מתקדם, משתפר והופך ליותר מהיר, יותר דיסרקטי ויותר טבעי.
חברה ישראלית בשם TTM שהוקמה על ידי אנשי עסקים מהתחום הפרא-רפואי, זיהתה את הבעייתיות שבמצב הקיים ובוחרת לקדם פתרונות מתחום רפואת הצמחים הקלינית. משרדי החברה פועלים מפתח תקווה, הייצור נעשה במפעל בגליל. צמחי המרפא עליהם מבוססים המוצרים, מגיעים מבתי גידול מובחרים מרחבי העולם.
צמחי מרפא עזרו לבני האדם עוד מראשית האנושות. כיום מדענים בכל העולם חוקרים את אותם צמחים וממליצים על הסגולות הרפואיות המיוחסות להם. הרפואה המשלימה עובדת היום בצמוד לרפואה הקונבנציונאלית עקב אחוזי ההצלחה הגבוהים והתוצאות הניראות לעין. ידוע כי צמח המרווה בעל יכולות למניעת אלצהיימר במינונים מסויימים, קינמון יעיל להורדת רמות של סוכר בדם ועוד.
אלינה זקס M.SC, הרבליסטית קלינית ונטורופטית, מרצה ומטפלת, שרקחה את מוצרי החברה, מספרת: "כשמטפלים בצמחי מרפא אין תופעות לוואי ואפשר לחזק כמה מערכות בגוף עד שהגוף באמת לא צריך תרופות מרשם. לפעמים אנחנו גם מטפלים עם צמחי מרפא, במקביל לנטילת תרופות מרשם. הדבר לא סותר".






לאילו מחלות אתם יכולים לעזור?

" אנחנו מטפלים בשבע בעיות בריאות בשלב זה, בעזרת מוצרים על בסיס תמציות מרוכזות של צמחי מרפא פעילים, שמאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות ובכשרות מהודרת. המחלות הן: רמות שומנים גבוהות בדם, פסוריאזיס, בעיות חניכיים, דלקות וכאבי מפרקים, טחורים, פטרת הציפורניים ועצירות. בהמשך נתפתח לכיוונים נוספים".
איך מגיעים אליכם?

"אנחנו עובדים בשיטה החדישה ביותר ולא מטריחים אף אחד שסובל מבעיה רפואית, לצאת מהבית. היום שולחים מרשמים לתרופות במייל ותרופות במשלוח וכך גם אנחנו. אנחנו מבקשים בשיחת טלפון תיאור של המצב והרקע הרפואי ופרטים נוספים כמו גיל, רגישויות ועוד ומחליטים על אופן הטיפול, והמינונים המומלצים בהתאם לכל מטופל. כך אנחנו יכולים להשיג תוצאות מדוייקות יותר ולהביא להישגים הרצויים בטיפול. כל התהליך נוח ומאפשר דיסקרטיות. אף אחד לא רואה אותך בחדר ההמתנה של הרופא ושואל מה אתה עושה שם וכו'. אנחנו שולחים את המוצרים עד הבית, תוך יום והמשלוח חינם. המטרה היא לא לגרום למי שסובל ממחלה, לבזבז זמן וכסף על הגעה אלינו. התהליך מלווה בשיחות טלפון העוקבות אחר התקדמות הטיפול, עד לפתרון הבעיה"

זה בוודאי יקר

"אם לא מטפלים בבעיה רפואית, זה עלול להסתיים בהוצאות יותר גדולות. קחו למשל מישהו שמתעלם מדימום שיש לו מהחניכיים ומדחיק את הבעיה שיש לו לנגוס במאכלים קשים. מישהו כזה יכול להגיע למצב שבו עליו לעשות השתלות שיניים מאד יקרות. יש רופאים שיגידו שאין מה לעשות עם נסיגת חניכיים, אבל אנחנו יודעים שאפשר לחזק את רקמת החניכיים בעזרת מוצרים טבעיים וממוקדים. ללא תופעות לוואי.
יש גם טיפולים חיצוניים לפטרת ציפורניים שהם יקרים ולא יעילים. עדיף להשקיע בטיפול נגד פטרת שהוא פנימי ומערכתי ופועל לחיזוק הכבד ולחיזוק המערכת החיסונית. טיפול יעיל יכול לחסוך הרבה כסף".

לאנשים קל לסמוך על הפתרון הזה?

"אחוזי ההצלחה מאוד גבוהים והלקוחות שלנו רואים תוצאות ועל כן ממשיכים בטיפול. גם לקוחות שהתחילו כספקנים ולא מכירים את יתרונות צמחי המרפא, הופתעו לגלות לאורך התהליך את האפקטיביות של המוצרים. חשוב לנו לייצר לקוחות מרוצים לפני הכל. הלקוחות שלנו מביאים אלינו בני משפחה ולקוחות אחרים עקב הצלחות הטיפול, וזה אומר הכל"
לפרטים >>>
או בטלפון 1700-556-700



מרפא טיפול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד