י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"איטבח אל-יהוד": הודי נדקר בביתו כשהוא עטור בתפילין

גבר בן 52 נמצא בביתו בשרון כשהוא דקור בצווארו, כשתפילין לראשו וידו ומולו סידור פתוח. הוא פונה במצב קשה לבית החולים • בזירת הדקירה אותרה כתובת דם בה נכתב "איטבח אל-יהוד" • כוחות משטרה גדולים פתחו מיד בסריקות בסיוע מסוק

צילום: נתנאל אנגל, דוברות מדא
צילום: נתנאל אנגל, דוברות מדא



תעלומה בשרון: בשעות הבוקר המאוחרות (ד') נמצא גבר בן 52 בביתו בישוב אלישמע בשרון כשהוא דקור בצווארו ופונה במצב קשה לבית החולים.

הבוקר לאחר שלא הגיע לעבודתו ואף לא ענה לטלפונים, הגיעו חבריו לדירה בה הוא מתגורר על מנת לדרוש בשלומו - שם מצאו את חברם בן ה-52 כשהוא שרוע על רצפת הבית בתוך שלולית דם כשהוא מחוסר הכרה. כוחות רפואה ומשטרה הוזעקו למקום ופינו אותו לבית החולים.

מעדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי הגבר נמצא מוטל על הרצפה כשתפילין לראשו וידו. על פי הדיווח באתר וואלה, בזירת הדקירה אותרה כתובת דם בה נכתב "איטבח אל-יהוד". כוחות משטרה גדולים פתחו מיד בסריקות בסיוע מסוק על מנת לאתר את הדוקר או הדוקרים.

צילום: דוברות מד"א

יענקי ויינברג חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה כאיש רפואה ראשון יחד עם חובש שהגיע באופניים חשמליים שגר בסמוך אמרו לנו השכנים כי הפצוע נמצא בתוך הדירה. נכנסתי לדירה והתחלתי להעניק לו טיפול רפואי ראשוני תוך כדי שהצטרפו אלי חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ. בתחילת הטיפול הפצוע היה בהכרה ולאחר מכן צוות ניידת טיפול נמרץ החליטו להרדים ולהנשים אותו והוא פונה לבית החולים במצב קשה".

מבית החולים בילינסון נמסר כי הגבר הגיע כשמצבו מוגדר קשה, מורדם מונשם עם פצעי דקירות סכין והועבר לטיפול בחדר הטראומה.
אלישמע דקירה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד