י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דרך מקורית ליהנות עם כל המשפחה

טיולים משפחתיים הם המקנים חוויות משותפות, אותם נזכור לאורך זמן. הרצון לבלות עם כל בני המשפחה קיים, אך לא תמיד מתאפשר נוכח פערי גילאים וצרכים שונים. הכירו את הדרך שתאפשר לכם לבלות עם כל המשפחה, מבלי להשאיר אף אחד מאחור.

דרך מקורית ליהנות עם כל המשפחה
בחדרי חרדים



דרך מקורית ליהנות יחד

עידן מחברת עידן אופן נמצא בתחום האופניים למעלה מ30 שנה, ופיצח את היכולת להעניק בילוי משפחתי מלא. החוויה אותה מציע מתבצעת באחד מהאזורים היפים בישראל, ובמרחק של 30 דקות בלבד מתל אביב, באר שבע וירושלים. בקיבוץ רבדים הסמוך לגדרה, תוכלו לשכור אופניים שיותאמו לכל גיל באופן אישי. תינוקות יוכלו לקבל כסאות שיתחברו לאחד מדגמי האופניים של ההורים, ואילו הגדולים יותר יוכלו להסתפק בנגררים ושינוע באמצעות רכבי גולף. רכבים אלו יכללו 4 או 6 נוסעים, וניתן לאחסן בהם את האופניים ולהמשיך ממונעים במסלול. כל זאת במטרה למקסם הנאה משותפת, מבלי להקשות על אף אחד.
הטבע במלוא הדרו
הדאגה לכל בני המשפחה מתבצעת אצלנו בקפידה, וכך גם מסלול הטיול שיצרנו בדרגת קושי קלה. המסלול יתבצע בשטח מישורי ברובו, יכיל שלטים רבים ויהיה נוח לרכיבה. בעזרת מפות שנחלק לכם והדרכה אותה תעברו בטרם היציאה לדרך, תדעו היכן ממוקמים שרידים היסטוריים מתקופה שונות ואודות שבילים מומלצים לרכיבה. משך הטיול הינו כשעתיים במסלול הארוך, בו כל בני המשפחה ירכבו בנחת ויבצעו עצירות בהתאם לצורך. מעבר בין שדות, שרידי גשר מהתקופה העותמאנית וכן רחיצה במעיין תמנה, יהוו חלק בלתי נפרד מהמסע שלכם.
12 ק"מ או פחות
בילוי המכיל את כל בני המשפחה, לרבות חוויה אתגרית, לא מתרחש בכל יום. על כן חשוב לבצעו על הצד המקצועי ביותר. משפחות וקבוצות יעברו טיול אתגרי שישלב את כל הנוכחים. עבור משפחות עם ילדים קטנים, נמליץ לבצע את המסלול הקצר יותר בארוך 5 ק"מ, ויסתיים ברחצה במעיין הטבעי שנמצא בתמנה. קבוצות המכילות ילדים מעל גיל 8, כבר יוכלו להשתלב במסלול ארוך של 12 ק"מ שיכלול גם את הביקור בעיר הפלישתית עקרון. ארוחה מפנקת תוצע עבורכם בדרך חזרה, והיא תתקיים בבית הקפה אצלנו בעידן אופן.
עידן אופן - מומחים בתחום טיולי האופניים
חברתנו הוקמה במטרה לספק מענה למשפחות, חברות וארגונים, המעוניינים לבצע פעילות חווייתית בשילוב רכיבה על אופניים. אנו ממוקמים בקיבוץ רבדים היפיפה ומשלבים גם חנות לרכישת אופניים, ציוד נלווה ותיקון מקצועי באמצעות חלפים מקוריים בלבד. טיולי האופניים מתאימים גם לצורך פעילויות גיבוש, בהם ניתן לשלב הפסקות פריסה קצרות לאורך המסלול. בנוסף, תוכלו לחגוג אצלנו אירועים מיוחדים כמו בר או בת מצווה. אנו מציעים להוסיף לחבילה גם בילוי מהנה בבריכת הקיבוץ, המתאים בעיקר לחודשי הקיץ, וזאת בתיאום מראש של מספר המשתתפים. בחרו עוד היום את המסלול היחיד מסוגו, שיאפשר ליהנות עם כולם מבלי לחשוש מהבדלי רמות וגילאים.
לפרטים >>>
אופניים משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד