י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: כתבת ערוץ 2 גורשה ע"י חרדים בטבריה

סוער בטבריה: צופית גרנט, מגישה בערוץ 2, הגיעה הצהריים עם צוות הצילום של הערוץ לקריה החרדית בטבריה, מעוז האוכלוסייה החרדית בעיר, עוררה מהומה וגורשה על ידי תושבי השכונה החרדים: 'מעוררת פרובוקציה ומנסה להשחיר את המגזר' • צפו בתיעוד

צפו: כתבת ערוץ 2 גורשה ע"י חרדים בטבריה
נפתלי טרבלסי



סוער בטבריה: צופית גרנט, מגישה בערוץ 2, הגיעה בשעות הצהריים (רביעי) עם צוות צילום של הערוץ לקריה החרדית בטבריה, מעוז האוכלוסייה החרדית בעיר, עוררה מהומה וגורשה על ידי תושבי השכונה החרדים.

הסיפור החל לאחר שגרנט וצוות הצילום תלו על לוחות המודעות שלטים בנושא איסור הליכה ברחוב שלא בלבוש צנוע. "אזהרה חמורה, אין לעבור ברחובותינו בלבוש לא צנוע" נכתב על השלטים שנתלו לצורך הצילומים.

(צילומים: נפתלי טרבלסי)

אלא שעד מהרה התקבצו כמה עשרות חרדים תושבי המקום סביב צוות הערוץ והכתבת, שזעמו על השלטים. "לא יתכן שתבואו לכאן, תדביקו מודעות של חרדים קיצונים ותיצרו פרובוקציה בטלוויזיה שתוציא אותנו רעים - כי זה לא אנחנו, אנחנו חיים בדו קיום עם כל המגזרים", טענו החרדים בפני צוות הצילום.

גרנט מצידה טענה כי מדובר בסך הכל בצילומי אילוסטרציה לסרט וכי לא הייתה לה שום כוונה לפגוע בתושבים החרדים. גרנט התנצלה אם הדבר פגע באוכלוסייה החרדית במקום.

במקום התפתח דין ודברים בין התושבים לצוות הצילום, הרוחות התלהטו וגרנט עזבה את המקום לאחר כמה דקות. 

העיתונאי הטברייני מרדיו קול רגע, נפתלי טרבלסי, שנכח במקום, אומר ל"בחדרי חרדים": "חבל שיש אנשים שמגיעים מבחוץ ומנסים לעשות רעש תקשורתי. בטבריה החילונים והחרדים חיים תמיד בשלווה".



הרב רפאל קוק, תושב העיר שנכח אף הוא במקום, סיפר: "הסתכלתי אל העבר השני של הרחוב ואני רואה קבוצה של צלמים ואת צופית גרנט. אני רואה שהם מצלמים את המודעות האלה 'אזהרה חמורה. אין לעבור ברחובותינו בלבוש לא צנוע'. הם בעצמם תולים את זה. כדי להתסיס את הציבור בארץ".

לדברי הרב קוק: "פניתי אליה ואמרתי לה - למה את עושה את זה, תולה מודעות ומעלילה עלינו עלילות? היא אמרה לי, 'מותר לי אתם עושים את זה במאה שערים'. אמרתי לה, אז תלכי למאה שערים ותאשימי אותם. למה את עושה את זה פה בשכונה? היא ענתה שמותר לה לעשות את זה. אמרתי לה, אין בעיה בואי נסריט אותך ותגידי בכתבה שאת תלית את המודעות ואת תיעדת את זה, ואז היא הלכה לכמה דקות לצד, כנראה קלטה את הטעות שעשתה והתנצלה מעומק הלב".

מזכיינית "ערוץ 2" רשת נמסר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "צופית גרנט מצלמת עבור רשת סדרת דוקו דרמה ולא מדובר בפרובוקציה אלא בקטע מבוים, שכשישודר בטלוויזיה תופיע כתובית אשר מציינת שזאת אילוסטרציה. בסדרה ישנם חלקים אשר מפאת רגישותם לא יוכלו להיחשף ולכן צופית בחרה להשלימם בצילומי אילוסטרציה. מי שכותב אחרת לא מבין את עבודת הקודש שצופית עושה והוא בעצמו מייצר שנאת חינם".
צופית גרנט טבריה חרדים רשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד