י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נתניהו מעוניין למנות את שר התיירות יריב לוין גם לשר התקשורת

נתניהו יצטרך למנות שר קבוע במשרד התקשורת מאחר שלא יוכל להפקיד את התיק לשר אחר כממלא מקום • אם לוין יסרב לכהן כשר התקשורת, לתפקיד צפוי להתמנות הנגבי

השר לוין עם ראש הממשלה נתניהו. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
השר לוין עם ראש הממשלה נתניהו. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



רה"מ בנימין נתניהו מעוניין למנות את שר התיירות יריב לוין לכהן גם כשר התקשורת. כיום משמש השר לשיתוף פעולה איזורי, צחי הנגבי כממלא מקום שר התקשורת. כהונתו של הנגבי כממלא מקום שר התקשורת תפקע בתחילת השבוע הבא לאחר 3 חודשים של כהונה כממלא מקום. אם לוין יסרב לכהן כשר התקשורת, אזי לתפקיד צפוי להתמנות הנגבי.

נתניהו יצטרך למנות שר קבוע במשרד התקשורת מאחר שלא יוכל להפקיד את התיק לשר אחר כממלא מקום. הממשלה תתבקש לאשר את מינויו של לוין כשר התקשורת ובשבוע הבא תתבקש מליאת הכנסת לאשר את המינוי.

לפני 3 חודשים סירב לוין לכהן כשר התקשורת. נתניהו הודיע אז שלא יחזיק עוד בתיק התקשורת, שבו החזיק מתחילת הקדנציה במאי 2015.

לוין משמש כשר המקשר בין הממשלה לכנסת וכממלא מקום יו"ר ועדת השרים לענייני חקיקה ונחשב מקורב מאוד אל רה"מ נתניהו. קודם להקמת הממשלה הוא ניהל את המו"מ הקואליציוני יחד עם השר זאב אלקין ועו"ד דוד שימרון.

נתניהו החליט לוותר על תיק התקשורת לאחר עתירות שהוגשו לבג"ץ נגד המשך החזקתו בתיק, שהוגשו, בין היתר, על ידי יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג. בעתירות נטען כי הוא לא יכול להחזיק בתיק, בין היתר, בגלל החקירות בתיקי 1000 ו-2000, שבהן מעורבים אנשי עסקים מתחום התקשורת, דוגמת נוני מוזס, מו"ל ידיעות אחרונות, וארנון מילצ'ן, מבעלי ערוץ 10.

בלשכת לוין סירבו להגיב. בלשכת רה"מ לא נמסרה תגובה.
יריב לוין בנימין נתניהו משרד התקשורת משרד התיירות צחי הנגבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד