י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הערבים זועמים: מחבל נורה למוות ע"י אזרח

בשעה האחרונה נערכות הפרות סדר באיזור כפר חווארה מדרום לשכם, במהלכו מחבלים יידו אבנים וסלעים לעבר ישראלים. אזרח ישראלי שחש סכנה לחייו, ביצע ירי לעבר מיידים האבנים בצומת עין-עבוס, ממנו נפגעו שני מחבלים, אחד מהם נהרג והשני נפצע בינוני-קשה

צילום אילוסטרציה. פלאש 90
צילום אילוסטרציה. פלאש 90



בשעה האחרונה נערכות הפרות סדר באיזור כפר חווארה מדרום לשכם, במהלכו מחבלים יידו אבנים וסלעים לעבר ישראלים.

אזרח ישראלי שחש סכנה לחייו, ביצע ירי לעבר מיידים האבנים בצומת עין-עבוס, ממנו נפגעו שני מחבלים, אחד מהם נהרג והשני נפצע בינוני-קשה. בעימותים אתמול, אזרח ביצע ירי ופצע מחבל.

צילום: מועצה אזורית שומרון

במשרד הבריאות הפלסטיני הודיעו כי צעיר בן 23 מהכפר ביתא נהרג מירי מתנחל במהלך עימותים בחווארה. ברשתות החברתיות של הפלסטינים מפרסמים כי ההרוג הוא מועתז חוסיין עבד מכפר ביתא.

התושב שנאלץ להגן על חייו מפני התקפת לינץ' של מחבלים הוא אב ל-8 ילדים עובד סוציאלי במקצועו שהיה בדרך הביתה לילדיו מקניות ברמי לוי.

בנוסף, עובדת מועצה אזורית שומרון, עובדת אגף רווחה אם ל 5 נפצעה זה עתה בחלק מהתפרעויות מחבלים על כביש חווארה.



מדובר בהתפרעויות בכביש חווארה זה היום השלישי ברציפות. ערבים תוקפים מכוניות ישראליות, ניפצו שמשות רכבים, חוסמים את כביש הגישה של יישובי גב ההר למרכז הארץ ומיידים אבנים לעבר רכבים עם משפחות וילדים.

אל"מ במיל' ח"כ מוטי יוגב בתגובה לאירועים בחווארה: "מעריך מאד את צה"ל ואת מפקדיו אך בעת האחרונה, לעומת הסלמה בפיגועים ביהודה ושומרון, נראה כי מתקיימת אזלת יד של כוחות צה"ל באבטחת הכבישים ואף חסימות ופגיעה קשה במרקם החיים ובעצם החיים כולל פצועים. חיילי ומפקדי צה"ל נראים יותר כמנועים מלפעול בהתגברות הטרור ואזרחים שנאלצים להגן על עצמם נעצרים ונשקם מוחרם. זו משוואה מסוכנת מאד. דרשתי דיון דחוף בוועדת החוץ והביטחון, לתיחקור מציאות זו, על מנת לקבל הסברים על דרכי ההתמודדות של מערכת הביטחון עם גל הטרור הזה."



חווארה מחבל ידויי אבנים ירי איתמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד