י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התיעוד חושף: ראש העיר שיקר; יעמוד בהתחייבות ויתפטר? • צפו

סערת הדחתו של חבר מועצת העיר הרצליה החרדי, אלעד צדיקוב, שנחשפה ב"בחדרי חרדים", הופכת כעת למבוכה גדולה עבור ראש העיר משה פדלון, זאת לאחר שתיעוד מהכנסת חושף שפדלון שיקר • האם ראש העיר יעמוד בהבטחתו ויתפטר? • צפו

התיעוד חושף: ראש העיר שיקר; יעמוד בהתחייבות ויתפטר? • צפו
יחצ וגוגל מפות עיבוד מורן כהן



סערת הדחתו של חבר מועצת העיר הרצליה החרדי, אלעד צדיקוב שנחשפה ב"בחדרי חרדים" - עולה שלב. האם ראש העיר שיקר והאם הוא יאלץ להתפטר מתפקידו?

בישיבת המועצה שהתקיימה ביום שלישי השבוע, נימק ראש העיר משה פדלון את סיבת ההדחה של צדיקוב ואמר כי בדיון שהתקיים לפני כחודשיים בכנסת, צדיקוב השמיץ אותו וטען שהוא פועל בצורה מושחתת וכי הוא נגוע בפלילים.



בנוסף, ראש העיר הבהיר כי אם צדיקוב לא אמר את הדברים, הרי שהוא מתחייב להניח את המפתחות ולהתפטר. פדלון התבסס על תיעוד וידיאו קצר שהופץ, שבו צדיקוב נראה לכאורה כשהוא משמיץ את ראש העיר.

אולם, "בחדרי חרדים", שאף סיקר לפני כחודשיים את הדיון המדובר בוועדת החינוך, מביא כעת תיעוד מלא מדבריו של צדיקוב, שבו נראה בבירור כי הוא כלל לא האשים את ראש העיר בשחיתות, וכי הדברים שאמר חבר המועצה החרדי כוונו אל מערכת החינוך הכללית בישראל המשתפת פעולה עם הרפורמים, כפי הנושא המרכזי שבו עסק הדיון עצמו.

בתחילת דבריו אמר צדיקוב כי "אני רוצה לחלק את הדיון לארבעה חלקים, מכל הבליל שנאמר צריך לעשות מיפוי", לאחר מכן הוא מנה את ארבעת החלקים שהכין מראש, כשהחלק השלישי שאותו צדיקוב הקריא מתוך מצגת כתובה עסק ב"מינהל ציבורי לא תקין".

אולם קודם לכן, בעת שסקר צדיקוב את החלק השני שעסק ב'הטעיית הורים', הוא נתן דוגמא קצרה מהעיר הרצליה - ומיד לאחריה הוא חזר לדבריו ועבר לחלק השלישי. כאמור, כפי שניתן לראות במצגת.

"לגבי הטעיית הורים", אמר צדיקוב, "לכל אורך הדרך קיימת פעולה מגמתית וחזקה של הטעיית הורים. אני יכול לספר לך בזעיר אנפין בהרצליה. ראש העיר משה פדלון נותן תקציבים לרפורמים ולקונסרבטיבים, מבלי שהורים בבתי ספר יודעים מזה, וזה בזעיר אנפין על מערכת שלימה", סיים צדיקוב את דבריו הקשורים לראש העיר.

כאמור, הוא המשיך בדברים על מערכת החינוך הכללית בישראל: "מינהל ציבורי לא תקין. אני לא רוצה לומר את המושג המרחיק לכת והפלילי - תפירת מכרזים, אבל הדבר הזה קיים", צדיקוב הביא דוגמא לכך שכאמור לא קשורה בשום צורה לעיר הרצליה, "לדוגמא, כל מיני תבחינים כאלו ואחרים שעדיפות תינתן לבתי מדרש פלורליסטים ועוד כל מיני מילים יפות ומגוונות, ליברלים, כדי להכניס את הזרם הזה ולא זרמים אחרים", אמר.

בשורה התחתונה, ניתן להבחין בקלות בתיעוד כי צדיקוב לא השמיץ את ראש העיר, אלא דיבר על מערכת החינוך בישראל.

כעת נותר לראות האם ראש העיר הרצליה יעמוד בהבטחתו, יניח את המפתחות וילך הביתה?

תגובת עיריית הרצליה וראש העיר פדלון טרם התקבלה.





(המצגת ממנה הקריא צדיקוב מוכיחה: לא השמיץ את ראש העיר)
הרצליה משה פדלון אלעד צדיקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד