י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איזה יופי: כל הסיבות להשתמש בנורות לד

כמה פעמים שמעתם את אבא (או את סבא) נוזפים בכם משום שאין להם מניות בחברת החשמל, ולכן הם תוהים מנין התעוזה להשאיר את האורות דלוקים גם לאחר שיצאתם מהחדר. הנזיפה הזו אמנם נאמרה בהומור, אבל מאחוריה מסתתרת עובדה פשוטה: הנורות הקלאסיות והמוכרות לנו מאז הילדות צורכות חשמל באופן לא מבוטל. נורות לד, לעומת זאת, יחסכו לכם הרבה מאוד כסף

איזה יופי: כל הסיבות להשתמש בנורות לד
לא לגעת



בעשור האחרון, ואולי מתחילת המילניום הנוכחי, אנחנו שומעים לא פעם את הקריאה לחסוך בצריכת האנרגיה. בעידן שבו המודעות הסביבתית בשיאה וההבנה שמשאבי הטבע שלנו מוגבלים, אנחנו מתבקשים לחשוב פעמיים לפני שאנחנו צורכים חשמל, מים ומשאבים רבים אחרים. אלא שהטרנד הלוהט, שכבש כמעט כל חלקה אפשרית בחיינו, הגיע גם אל עולם התאורה. אם עדיין לא יצא לכם להכיר את נורות הלד, או אם חששתם לתת לזה צ'אנס אמיתי, לפניכם כל הסיבות הטובות לעבור לתאורת לד – והשיקול הסביבתי אמנם שם, אבל תתפלאו לשמוע שהוא אפילו לא בראש ברשימה.

חיסכון משמעותי בעלויות

כמה פעמים שמעתם את אבא (או את סבא) נוזפים בכם משום שאין להם מניות בחברת החשמל, ולכן הם תוהים מנין התעוזה להשאיר את האורות דלוקים גם לאחר שיצאתם מהחדר. הנזיפה הזו אמנם נאמרה בהומור, אבל מאחוריה מסתתרת עובדה פשוטה: הנורות הקלאסיות והמוכרות לנו מאז הילדות צורכות חשמל באופן לא מבוטל. נורות לד, לעומת זאת, יחסכו לכם הרבה מאוד כסף. כ-60% מהעלויות שלכם, ליתר דיוק. ראשית, משום שהן צורכות הרבה פחות חשמל, ושנית משום שאורך חייהן של נורות לד ארוך הרבה יותר בהשוואה לנורה רגילה, כך שגם תדירות החלפת הנורות תהיה נמוכה בהרבה.

איך נורות לד יצמצמו את עלויות הקירור?

הקיץ הישראלי לוהט ממילא, מה שמעודד אותנו להפעיל מזגן במשך שעות ארוכות למדי. אלא שלא רק השמש שחודרת מבחוץ משפיעה על הטמפרטורה בבית. למעשה, התאורה שלכם פולטת חום באופן משמעותי. נורות לד, ניחשתם נכון, חוסכות לכם גם כאן. למעשה, החום שנפלט מנורות לד כמעט ואיננו מורגש. זה אומר שלכם יהיה הרבה פחות חם, ואפשר רק להניח שתצטרכו להפעיל מזגן או מאוורר קצת פחות.



פתרון ידידותי לסביבה

חיכיתם לו, והנה הוא הגיע. ההסבר הסביבתי. אז כן, נורות לד הן בהחלט ידידותיות יותר לסביבה. זאת משום שהן לא פולטות קרינה מזהמת כלל. אם נוסיף לכך את הצריכה הכללית בחשמל, הרי שברור לחלוטין כי לנורות הללו יש השפעה רבה לא רק בטווח הקצר, אלא גם בטווח הארוך.

בחירת תאורה מעוצבת

אם אתם חוששים שמא נורות לד הן פתרון פשוט מדי, תשמחו לדעת שפתרונות התאורה היום מותאמות גם לטכנולוגיה הזו. המשמעות היא שבזמן שאתם דואגים לסביבה וחוסכים לא מעט כסף בעלויות החשמל שלכם, אתם יכולים לשמור על בית מעוצב ומרשים עם תאורת לד מרהיבה.

לפרטים נוספים

ברק תאורה
סניף ראשון לציון: 03-9614890
רח' האצ"ל 53
סניף אשדוד08-9206096 :
רח' הבנאים 5
שיפוצים תאורת לד תאורה לבית נורת לד כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד