י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נס: חיים מרדכי בן גיטל השתחרר הביתה

העולל בן החצי שנה עבר ניתוחים ואשפוזים מאז נולד. לפני כחודש קרה הנס והוא התעורר לאחר ששכב מחוסר הכרה מחובר למכשיר אקמו. היום הוא השתחרר לביתו לאחר שנגמל מהזונדה. הודו לה' כי טוב

נס: חיים מרדכי בן גיטל השתחרר הביתה
באדיבות המשפחה



נס גלוי - כך מגדירים בני המשפחה את הבשורה המרגשת. חיים מרדכי בן גיטל השתחרר מבית החולים לביתו לאחר חודשי אשפוז - בהם היה נתון בסכנת חיים ממש.

כפי שנודע ל'בחדרי', כבר לפני כשלושה ימים החל חיים מרדכי לאכול באמצעות בקבוק ואט אט נגמל מהזונדה - מערכת ההזנה בעזרים חיצוניים.

את סיפורו של חיים מרדכי בן גיטל, הבאנו ב'לובי נשי' לפני כחודש. סיפור שכזכור, החל מספר חודשים טרם לידתו - אז התבשרו הוריו כי הוא עתיד להיוולד עם מום נדיר בלב. רק חמשה תינוקות בשנה נולדים עם מום זהה. התקווה הגדולה בכל הבשורה הזו היתה שאחרי הניתוח שיתבצע מיד אחרי הלידה, חיי התינוק עתידים להתנהל כרגיל.

כצפוי, לאחר הלידה עבר התינוק את הניתוח ומאז הגיע לבית חולים רק לביקורת - שהראתה קצב התקדמות משביע רצון. בגיל ארבעה חודשים הגיעו הוריו של חיים מרדכי לביקורת שהיתה אמורה להיות האחרונה בסדרה, כשבכיסם אף מכתב תודה לצוות בית החולים. בביקורת ציפתה להם הפתעה בלתי צפויה וקשה מאוד לעיכול. מצב של התינוק רע והוא זקוק לצנתור מיידי.

כשעתיים לאחר הצנתור פסק לבו של חיים מרדכי לפעום. הרופאים בצעו בו החייאה במשך כשעתיים והוא חובר למכשיר אקמו שפעל לא רק למען הלב אלא למען הכליות והריאות – שקרסו.

מספר שבועות שכב כך מורדם ומונשם בבית החולים תל השומר, עד שלפני כחודש, התרחש הנס הגדול וחיים מרדכי הקטן החל לנשום בכוחות עצמו.

כאמור, היום הוא משתחרר לביתו כשהוא אוכל בכוחות עצמו.

מרגש!

המשיכו להתפלל על חיים מרדכי בן גיטל.
חיים מרדכי בן גיטל צנתור לב מכשיר אקמו מום בלב תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד