ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

היהודי שהותקף: "ראיתי את המוות בעיניים"

שעות לאחר שירה למוות במחבל, זאת לאחר שהותקף באבנים, היהודי שביצע את הירי אומר: "ראיתי את המוות בעיניים, כמעט עשו בי לינץ'"

היהודי שהותקף: "ראיתי את המוות בעיניים"



שעות לאחר שירה למוות במחבל, זאת לאחר שהותקף באבנים, היהודי שביצע את הירי אומר: "ראיתי את המוות בעיניים, כמעט עשו בי לינץ'".

דוד, תושב מועצה אזורית שומרון, נשוי ואב ל-8, עובד סוציאלי במקצועו, ערך קניות לביתו ובחזור נתקל בהפרות סדר סוערות במהלכן יידו לעבר רכבו אבנים וסלעים בכפר חווארה. לאחר שחש סכנה, כאשר לטענתו המפגינים ניסו להוציא אותו ממכוניתו - הוא ביצע ירי ממנו נהרג צעיר בן 21 ואדם נוסף נפצע.



"חזרתי מקניות ברמי לוי, הסלים היו באוטו, התחילה הפגנה אלימה באמצע חווארה. ברוך ה', למזלי הצלחתי להיחלץ משם אחרי שראיתי את המוות בעיניים, כמעט עשו בי לינץ' ולהגיע הביתה בשלום, אני מודה לקב"ה על הנס הגדול" אמר דוד בעת שעשה את דרכו לתחנת המשטרה באריאל להגיש תלונה על הניסיון רצח שעבר בכפר היום.

עו"ד ממחלקת נפגעי עבירה ונפגעי טרור בארגון 'חוננו' נתי רום ועדי קידר פועלים כעת מול המשטרה וכוחות הביטחון על מנת שישימו ידם על הפורעים הערבים במהירות האפשרית על מנת למנוע את המשך הפוגרומים ולהציל חיי אדם.

אשתו של דוד, אמרה "ברוך ה' שהסיפור נגמר ככה ניסו לעשות בו לינץ, גם בזיהוי הפלילי מסתכלים על הרכב ואומרים ניסו לעשות לו לינץ'. הילדים בגילאים 7 חודשים עד 13 חלקם יודעים מה קרה ועם חלקם עדיין לא דיברתי. אנחנו מודים ל ה' על הנס הזה שנעשה לנו היום".

מועצת יש"ע בתגובה לנסיון הלינץ' היום בשומרון: "לצערנו, האירוע שהתרחש היום בחווארה הינו חלק מתהליך התגברות האלימות ונסיונות פגיעה באזרחים ישראלים חפים מפשע. ראינו כבר בעבר שאבן יכולה להרוג. אנו מגבים את התושב שהגן על חייו ומנע את המשך מעשה הלינץ'. אנו מחזקים את ידי צה"ל ודורשים לחקור את ארגון הסהר האדום שחסם את רכבו של התושב ולנקוט ביד קשה עם זורקי האבנים על מנת לשמור על השקט באזור".
לינץ' ירי יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד