ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו: תיעוד ניסיון הלינץ' ביהודי בחווארה

בתיעוד חדש מאירוע הירי בחווארה ניתן לראות כי המון ערבי זועם חוסם את רכבו של המתנחל, כמו גם אמבולנס פלסטיני. לאחר מכן מנסה המתנחל להימלט מהמקום כשהוא דורס מספר מפגינים - ואז החלה המהומה והירי • צפו בתיעוד

צפו: תיעוד ניסיון הלינץ' ביהודי בחווארה
נסיון הלינץ' בחווארה צילום: צילום מסך



תיעוד חדש מהתקרית בה תושב המועצה האזורית שומרון פתח באש לעבר המון ערבי, כתוצאה ממנו נהרג צעיר פלסטיני ואדם נוסף נפצע, מוכיחה כי היהודי שהותקף היה בסכנה ממשית לכאורה.

על פי תיעוד ממצלמות אבטחה במקום האירוע, ניתן לראות המון ערבי זועם חוסם את רכבו של היהודי. במקביל, אמבולנס פלסטיני חוסם את הציר ולא מאפשר לו לצאת מהמקום.

בשלב זה פותח היהודי בנסיעה ודורס מספר מפגינים. כתוצאה מכך, ההמון במקום מנסה לפתוח את הרכב ושלוף החוצה את הנהג, מה שדי בבירור לא היה מסתיים בצורה נעימה - אלא בלינץ' אכזרי.



לאחר מכן ניתן לראות כוח צה"ל שמגיע למקום, אז כנראה פתח היהודי באש לעבר המפגינים במקום.

מדובר בדוד, תושב המועצה האזורית שומרון, נשוי ואב ל-8, עובד סוציאלי במקצועו, שערך קניות לביתו ובחזור נתקל בהפרות סדר סוערות במהלכן יידו לעבר רכבו אבנים וסלעים בכפר חווארה. לאחר שחש סכנה, כאשר לטענתו המפגינים ניסו להוציא אותו ממכוניתו - הוא ביצע ירי ממנו נהרג צעיר בן 21 ואדם נוסף נפצע.

"חזרתי מקניות ברמי לוי, הסלים היו באוטו, התחילה הפגנה אלימה באמצע חווארה. ברוך ה', למזלי הצלחתי להיחלץ משם אחרי שראיתי את המוות בעיניים, כמעט עשו בי לינץ' ולהגיע הביתה בשלום, אני מודה לקב"ה על הנס הגדול" אמר דוד בעת שעשה את דרכו לתחנת המשטרה באריאל להגיש תלונה על הניסיון רצח שעבר בכפר היום.

אשתו של דוד, אמרה "ברוך ה' שהסיפור נגמר ככה ניסו לעשות בו לינץ, גם בזיהוי הפלילי מסתכלים על הרכב ואומרים ניסו לעשות לו לינץ'. הילדים בגילאים 7 חודשים עד 13 חלקם יודעים מה קרה ועם חלקם עדיין לא דיברתי. אנחנו מודים ל ה' על הנס הזה שנעשה לנו היום".
חווארה לינץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד