י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרב טורנהיים חוזה: מי ינצח בבחירות להסתדרות

הרב מאיר הכהן טורנהיים, שהצליח לחזות את תוצאות מערכות הבחירות בעשורים האחרונים בארץ ובעולם, ואף חזה את ניצחונו של דונלד טראמפ נגד כל התחזיות והסקרים, כפי שפורסם ב"בחדרי חרדים", חושף כעת מי ינצח את הבחירות להסתדרות בשבוע הבא

הרב טורנהיים. צילום: קובי הר צבי
הרב טורנהיים. צילום: קובי הר צבי



הרב מאיר הכהן טורנהיים, שהצליח לחזות את תוצאות מערכות הבחירות בעשורים האחרונים בארץ ובעולם, ואף חזה את ניצחונו של דונלד טראמפ נגד כל התחזיות והסקרים, כפי שפורסם ב"בחדרי חרדים", חושף כעת מי ינצח את הבחירות להנהגת ההסתדרות בשבוע הבא.

הקרב הצמוד בין יו"ר ההסתדרות ניסנקורן לבין שלי יחימוביץ הביא את הרב טורנהיים לחזות שוב בתורה. "הפעם זה היה קשה", אומר הרב טורנהיים ל'בחדרי חרדים'. "לבסוף, לאחר מאמץ מצאתי בחומש במדבר פרק ב' פסוק כ"ה "דגל מחנה דן צפנה לצבאתם ונשיא לבני דן אחיעזר בן עמישדי", ששלי יחימוביץ - היא המנצחת.

הרב טורנהיים במטה הבחירות, כשהוא מראה לח"כ גואטה את התחזית בפסוקיםצילום: הרב טורנהיים במטה הבחירות, כשהוא מראה לח"כ גואטה את התחזית בפסוקים
הרב טורנהיים במטה הבחירות, כשהוא מראה לח"כ גואטה את התחזית בפסוקים




כפי שדווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים", הרב מאיר הכהן טורנהיים מלוד הצליח לחזות בעשורים האחרונים כמה מתוצאות מערכות הבחירות בארץ ובעולם, לעתים נגד כל התחזיות והסקרים. בכמה מערכות בחירות בעולם הוא מצא בפסוקי אותה פרשה את זהותו של המנצח, הלך נגד הזרם וניצח.

עבור הרב טורנהיים מדובר במעין תחביב. "כיהודי מאמין גדלתי על כך שהכל כתוב בתורה, ולכן בכל מערכת בחירות בישראל ב-20 השנים האחרונות חיפשתי בחומש של יום הבחירות ותמיד מצאתי את זהותו של המנצח רשום בצורה ברורה בדילוגי אותיות" אומר הרב טורנהיים ל"בחדרי חרדים".

"בבחירות 2015 בהן היה נראה שלנתניהו אין שום סיכוי מול האיחוד בין לבני להרצוג, מצאתי בפסוקים שנתניהו ינצח ושכן שעובד בתקשורת ושמע זאת, שאל אותי אם אני מוכן לומר זאת בגלוי. הסכמתי ועליתי לשידור ברדיו קול חי. בנוסף נערך עמי ראיון בנושא באתר 'וואלה'".

לדבריו, "מסתבר שהשיטה הזו נכונה, ולפי מה שהיה כתוב בתורה נתניהו אכן הפתיע וניצח. עשרה חודשים לפני ניצחון טראמפ, כשראיתי כמה הבחירות האלו גורליות לעולם וכמה כולם מדברים עליהם, חיפשתי את תוצאות הבחירות ואכן, גם כאן התחזית התברר כנכונה וטרמאפ ניצח. ראיינו אותי לפני הבחירות בכמה כלי תקשורת, התחזיות היו נראות מופרכות אבל מה שכתוב בתורה הקדושה – מתקיים".

אנשי תקשורת חרדיים מעידים כי הם שמעו את טורנהיים מדגיש שטראמפ יזכה, כבר תקופה ארוכה לפני הבחירות, עוד כשמולו התמודדו עשרה מתמודדים על הנהגת המפלגה הרפובליקנית ומצבו היה נראה עגום גם בפריימריז הרפובליקניים.

הוא מבקש להדגיש שוב ושוב שהרווח היחיד שיש לו בפרסום הזה הוא קידוש שם שמים. "היה יהודי שאני מכיר שהחל להניח תפילין אחרי 'שהתערב' איתי שקלינטון תנצח" מספר הרב טורנהיים ל"בחדרי". "כשהוא ראה שהכל כתוב בתורה ושהכל נכון, הוא עשה תשובה".

טורנהיים גם חזה את הפסדו של חירט וילדרס בבחירות בהולנד, חודש לפני הפסדו – עוד כשניצח בסקרים את ראש הממשלה מארק רוטה, שברגע האחרון הצליח לעשות תרגיל פוליטי מוצלח כמי שמגן על הולנד מפני ארדואן וסחף אחריו קולות שמרניים. כמו כן חזה מי יעלה בבחירות לצרפת ועמנואל מקרון ינצח.
הרב טורנהיים הבחירות להסתדקות שלי יחימוביץ תחזית אבי ניסנקורן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד