כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אסון בירושלים: אפי גדסי מתנדב להצלת חיים נהרג בדרכו לטיפול באירוע

אסון בירושלים: לפנות בוקר, מלמד במושב אחיעזר, מתנדב להצלת חיים ואב לשלושה, בדרכו לטיפול באירוע נהרג בתאונה • הלוייתו עוד היום משמגר

אפי גדסי ז"ל
אפי גדסי ז"ל



אפרים (אפי) גדסי, מתנדב להצלת חיים, נהרג הלילה (שישי) ברחוב מנשה בן ישראל סמוך לגן העצמאות בירושלים, בעת שהיה בדרכו לטיפול באירוע חירום רפואי. הוא נפצע אנושות במקום, פונה לבית החולים שערי צדק ושם נפטר. הותיר אחריו שלושה יתומים. הלוייתו תיערך בשעה 11:30.

על פי בוחני התנועה של משטרת ירושלים, התאונה נגרמה בשל איבוד שליטה, בעת רכיבה על אופנוע. "ככל הנראה רוכב הקטנוע איבד שליטה, סטה ממסלולו והתנגש במונית שנסעה ממול" נמסר מהמשטרה. נהג המונית עוכב לחקירה, בוחני התנועה פתחו בחקירה.

יוסי יעקובי חבר ילדות של אפי ז"ל מספר ל'בחדרי חרדים': "אפי היה אדם זהב, הוא היה מלמד בתלמוד תורה במושב אחיעזר, היה אהוב על הילדים וירא שמים, אני הייתי חבר שלו מאד מאד טוב, אני עדיין לא מעכל, כשראיתי את הפרסומים הייתי בטוח שזה טעות".

חבריו מציינים כי שורת הסטטוס של אפי ברשת החברתית, למעשה אמרה המון על המסירות של האיש, ואולי אפילו צפתה, את הנורא מכל: "נקריב מעצמנו בשביל שאחרים יוכלו לחיות".

נשיא הארגון בו הוא מתנדב, אלי ביר, שיגר הודעה למתנדבים: משפחת איחוד הצלה, מתנדבי הארגון והנהלתו, מרכינים ראש מול הטרגדיה קשה זו ומשתתפים בצער המשפחה.

"אפרים ז"ל, אב לשלושה ילדים קטנים, היה מתנדב פעיל מאוד. הוא עשה זאת במסירות רבה ובפעילותו סייע לרבים והציל חיים. הוא היה סמל ודוגמא להתנדבות למען הכלל בכל מקום ושעה.

"מתנדבים יקרים ואהובים, אני מבקש מכולכם ברגעים קשים אלו לקבל על עצמינו לזכותו של אפרים ז"ל להתחזק באהבת חינם לכל אדם ולהמשיך ולצאת לכל אירוע חירום ביתר שאת על אף הקושי העצום כרגע, כי זו היתה דרכו של אפרים ז"ל.

"בימים אלו נקדיש את עבודת הקודש של הצלת החיים לעילוי נשמתו של המתנדב היקר אפרים בן משה ושושנה גדסי ז"ל . אנו מלווים את משפחת גדסי ותומכים בהם בכל אשר נדרש. הודעה לגבי הלוויה תצא בצורה מסודרת בזמן הקרוב. משתתפים ביחד עם המשפחה בצער הנורא".









אפי גדסי תאונת דרכים קטנוע ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד