כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

יחימוביץ ניתקה לבלום וריבלין בגלל שאלה?

בתחילת הראיון, כבר אחר השאלה הראשונה, שללא ספק לא היתה נוחה למועמדת לראשות ההסתדרות - התנתקה השיחה, קשיי קליטה או זילזול במאזינים והמגישים בשל שאלה קשה - תלוי את מי שואלים

יחימוביץ ניתקה לבלום וריבלין בגלל שאלה?

 


בתוכנית פילפוליטיקה אמש (חמישי) בהגשת אבי בלום ויעקב ריבלין התכוונו השניים לראיין את שלי יחימוביץ, המתמודדת לבחירות להסתדרות, אלא שאחרי השאלה הראשונה, כשכבר עלתה יחימוביץ לשידור, השיחה נותקה.

ריבלין שאל את יחימוביץ: "כפי שכולנו יודעים את מועמדת להנהגת ההסתדרות, אני רוצה לשאול אותך על המועמדות הזו - היריב שלך, אבי ניסנקורן, פעיל הסתדרות ותיק, שעשה הרבה קילומטרז' בנושאים תעסוקתיים, וישב מול האוצר וקישר במחלוקת עבודה, את לא חושבת, שצריך רקורד לפני שמזנקים ישר להנהגת ההסתדרות. ואני שואל האם יש לך רקורד ביחסי עבודה?".

יחימוביץ השיבה לריבלין: "אתה שואל ברצינות?" וכאן השיחה הסתיימה. נשמע צליל ניתוק, האם יחימוביץ ניתקה או התנתקה - תלוי להערכת מי, 'לייבלה' סומך עליכם שתחליטו לבד.

אבל בכל זאת לייבלה שואל ותוהה על עצמנו נציגי התקשורת, האם הרגילו אותה שהתקשורת החרדית יורדת לרגליה בעקבות הקשר עם ש"ס ולכן היא הופתעה ששאלו אותה, איך מישהי שמעולם לא ניהלה מו״מ עובד-מעביד קופצת להיות מועמדת לראש ההסתדרות.

יעקב ריבלין אמר: "שלי ניתקה את השיחה". בלום בציניות: "תדון אותה לכף זכות, מה אתה ישר שואל שאלה כזו, קודם תלך מסביב. נבקש מהמפיק שיעלה אותה שוב". הנסיונות להחזיר את יחמוביץ לשידור, לא נשאו פרי.

הדוברת של יחמוביץ טענה כי היא שהתה בנסיעה (מה שאכן היה נשמע ברקע) באיזור רהט בו שיבושי קליטה, ולכן השיחה נותקה. אך לייבל'ה פישפש בזכרונו וזוכר עוד פעם אחת לפחות ששלי ניתקה שיחה בשידור, אז היה המראיין בצלאל קאהן, וגם הוא פתח בשאלה שלא היתה נוחה.

יחימוביץ בלום וריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד