ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ניסיון פיגוע בשבת כנקמה על מות מחבלת

מחבלת בת 14 הגיעה בשעות הצהרים למעבר קלנדיה, כשברשותה סכין, על מנת לבצע פיגוע דקירה

ניסיון פיגוע בשבת כנקמה על מות מחבלת



מחבלת בת 14 הגיעה בשעות הצהרים למעבר קלנדיה, כשברשותה סכין, על מנת לבצע פיגוע דקירה. בחקירתה סיפרה כי הגיעה לנקום את מותה של מחבלת שנורתה למוות לפני כשבועיים בשער שכם בירושלים.

אנשי כוחות הבטחון השתלטו בצהריים (שבת) על נערה שהגיעה למעבר קלנדיה עת שנכנסה למעבר המיועד לכלי רכב כשברשותה סכין ולא נענתה להוראות אנשי כוחות הבטחון, אשר כאמור השתלטו עליה. המחבלת, תושבת ג'ילזון כבת 14 כאמור נעצרה והועברה לחקירה במשטרה.

מחקירה ראשונית עולה כי הנערה יצאה מביתה כשהסכין ברשותה והתכוונה לבצע פיגוע כנקמה על מותה של המפגעת בשער שכם לפני כשבועיים. עם סיום חקירתה תובא בפני בית משפט הצבאי במחנה עופר.

במשטרה ציינו כי אנשי כוחות הבטחון הפועלים במעברים לאורך עוטף ירושלים פועלים בנחישות ומקצועיות במטרה לאפשר מעבר בטוח לכלל המבקשים להיכנס ולצאת משטחי ישראל, ומנגד מהווים מעטפת בטחונית כנגד אלו המבקשים לבצע פיגועים, בהם לא אחת נשים צעירים ונערות, שמגיעים באופן מכוון ומתוכנן לפגוע באנשי כוחות נבטחון.

המשטרה מדגישה כי ההערכות המבצעית והתגובה המיידית והנחושה של אנשי כוחות הבטחון כנגד כל מפגע באשר הוא נועדה בראש ובראשונה לסכל כוונתיו, כפי שארע גם באירוע זה.
מעבר קלנדיה פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד