כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

החברים משחזרים 'לבחדרי': "פתאום שמענו צעקות 'הצילו!'"

חבריו של משה ביסטריצר ז"ל, שטבע בבריכה בפתח תקווה, משחזרים את רגעי הטרגדיה: "שמענו צעקות 'משה טבע, הצילו!'. המציל זינק בזריזות למים והוציא אותו מקרקעית הבריכה". משה כפי הנראה קיבל מכה בראשו ונפל למים ללא שאיש שם לב

מתנדבי הצלה פ"ת מטפלים בנער. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מתנדבי הצלה פ"ת מטפלים בנער. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

 


"פתאום שמענו צעקות": חבריו של משה ביסטריצר ז"ל, שטבע בבריכה בפתח תקווה, משחזרים את שקרה ל'בחדרי חרדים': "ישבנו כמה חברים ואכלנו חטיפים בשפת הבריכה", הם מספרים, "לפתע שמענו צעקות 'משה טבע, הצילו! הצילו!'. המציל זינק בזריזות למים והוציא אותו מקרקעית הבריכה".

לדברי חבריו: "משה היה עם פה פתוח, ולא נשם - היה נראה כמו מת. תוך דקות ספורות הגיעו כוחות 'הצלה' והחלו בפעולות החייאה. זה היה מאוד מפחיד, כל הילדים בבריכה צרחו. כל השבת המראות לא יצאו לנו מראש".

לסיום סיפרו חבריו: "רק לפני שבועיים משה ז"ל החל להניח תפילין, ואירוע הבר מצווה היה צפוי להתקיים בעוד שבוע,  ההזמנות  נשלחו למוזמנים, והכל היה מוכן - אבל קרה אסון".

מעדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' מרוחצים ששהו בבריכה, ככל הנראה משה ז"ל קיבל מכה בראשו ונפל למים, בשל איבוד ההכרה הוא נשאר מתחת למים כ-20 דקות.  

הרוחצים והמציל חשבו שהוא צולל, עד שמישהו הבחין שמשהו לא בסדר והוא זה שהזעיק את המציל. אך היה כבר מאוחר מדי.

הרב חנניה צ'ולק יו"ר 'עזר מציון' ליווה את הוריו של הילד לבית החולים שניידר, שם נודע להם לראשונה על הטרגדיה.

כזכור, משה ז"ל נסע יחד עם חבריו למתמידים של בית הכנסת "משכנות יעקב" בבני ברק, לבריכה פרטית בצומת סגולה בפתח תקווה, שם הוא נמשה מקרקעית הבריכה כשהוא ללא רוח חיים. 

כפי שדווח בבחדרי חרדים בצאת השבת, מנהל הבריכה והמציל נחקרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות, ושוחררו למעצר בית. 

בנוסף, לאחר התייעצות עם הפרקליטות, הוחלט במשטרה להעביר את המנוח לבדיקת CT. בני המשפחה ביקשו לזרז את שחרור גופת המנוח על מנת לאפשר לקיים הלוויה בהקדם והמחלקה המשפטית של זק"א פועלים כל העת על מנת לכבד את המת.

טביעה בריכה משה ביסטריצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד