כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

במקום בר מצווה - הלוויה: גופת הילד משה ביסטריצר ז"ל שוחררה לקבורה

לאחר שנמצא כשהוא ללא דופק וללא נשימה בקרקעית הבריכה אליה יצא עם חבריו, שחררה המשטרה את גופתו של הילד שהלך לעולמו שבוע בלבד לפני חגיגת הבר מצווה - לאחר בדיקה חיצונית בלבד

במקום בר מצווה - הלוויה: גופת הילד משה ביסטריצר ז"ל שוחררה לקבורה



המשטרה דרשה את העברת גופת הילד משה ביסטריצר ז"ל למכון לרפואה משפטית באבו כביר, על מנת לבצע נתיחה שלאחר המוות - זאת כדי לגלות מה גרם למותו הטראגי בברכה ביום שישי - אך בסופו של דבר הוא שוחרר לאחר בדיקה חיצונית בלבד.

מדובר בנער בן 12 - שבוע בלבד לפני שהיה אמור לחגוג את שמחת הבר מצווה - שנסע יחד עם חבריו ל'מתמידים' בבית המדרש משכנות יעקב בבני ברק לבריכה בצומת סגולה בפתח תקווה, שם נמצא בקרקעית הבריכה כשהוא ללא דופק וללא נשימה. הוא פונה לבית החולים שם נקבע מותו. המציל ובעל הבריכה נחקרו, ושוחררו למעצר בית.

בני המשפחה, בסיוע המחלקה המשפטית של זק"א, התנגדו - ובעקבות כך נערכה הבוקר בדיקה חיצונית ו-CT, ולאחריה שוחרר הילד לקבורה.

הילד משה ז"ל הינו תלמיד כתה ז' בתלמוד תורה 'משכנות יעקב' בבני ברק שהיה אמור לחגוג בעוד שבוע את שמחת הבר מצווה בשעה טובה והוריו כבר שלחו את ההזמנות לאורחים.

ההלוויה תצא היום (ראשון) בשעה 11:30 מבית הוריו ברחוב הרב עוזיאל 13, דרך בית הכנסת משכנות יעקב בבני ברק, לבית החיים סגולה בפתח תקווה שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

תמונת מההלוויה (צילום: יענקי פרבר)











משה ביסטריצר הלויה בריכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד