י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נתניהו על הקיצונים החרדים: "איפה המשטרה? תתפסו אותם"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס רה"מ נתניהו לקיצונים שהשוו את ראש אכ"א לשורפי המשרפות באושוויץ: "פלג קטן וקיצוני שאינו מייצג את הציבור החרדי" • ע"פ דיווח של העיתונאי ברק רביד, נתניהו אף נזף בשר לביטחון פנים ואמר לו: "איפה המשטרה? תתפסו אותם"

ישיבת הממשלה. צילום ארכיון: אמיל שולמן, פלאש90
ישיבת הממשלה. צילום ארכיון: אמיל שולמן, פלאש90



בפתח ישיבת הממשלה נזף רה"מ נתניהו נזף בשר לביטחון פנים גלעד ארדן על רקע התקפות הקיצונים החרדים נגד ראש אכ"א: "איפה המשטרה? תתפסו אותם", כך מדווח העיתונאי ברק רביד.

אני מבקש גם להעיר הערה לגבי דברים שהתרחשו בסוף השבוע" אמר נתניהו לשרים. "שוב הייתה התקפה, במקרה הזה על ראש אכ"א, על ידי פלג קיצוני שלא מייצג את הציבור החרדי, אבל אני רואה בחומרה רבה את ההתקפות הללו. מדינת ישראל, צבא ההגנה לישראל, הם הגורם היחיד שמבדיל בין גורל עמנו בעבר, לבין העתיד המובטח שלנו היום. צה"ל מגן על כל אזרחי ישראל, לרבות הפלג הקטן והקיצוני הזה שכופר במדינת ישראל ובצבא העם ושאינו מייצג את הציבור החרדי. אני מצפה מכל מנהיגי הציבור להוקיע את הדברים הללו ואת ההסתה הזאת".

נתניהו גם התייחס לבואו הצפוי של נשיא ארה"ב דונאאלד טראמפ מחר בצהריים: "נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורעייתו מלניה יגיעו מחר לביקור היסטורי במדינת ישראל. ביחד איתם יגיעו בכירים בממשל ובבית הלבן. זהו מסעו הראשון של הנשיא טראמפ אל מחוץ לגבולות ארה"ב, ולכבוד הוא לנו שהוא בחר להגיע בו לירושלים, בירת ישראל, וכמובן למדינת ישראל.

אני אדון עם הנשיא טראמפ בדרכים לחזק עוד יותר את הברית הראשונית והאיתנה עם ארה"ב. אנחנו נחזק את הקשרים הביטחוניים, והם הולכים ומתחזקים מדי יום, ונדון גם בדרכים לקדם את השלום. אדוני הנשיא, אזרחי ישראל מחכים לך בזרועות פתוחות" אמר נתניהו.
בנימין נתניהו החרדים הקיצונים ישיבת הממשלה דונאלד טראמפ גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד