י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

השטח שהבעיר קרב בב"ב בין החסידות לעסק

אזור התעשייה והאולמות של בני ברק סער בשבוע האחרון בקרב איתנים בין חסידות ויז'ניץ לרשת הצרכניות 'עזרה ואחווה' במאבק השליטה על שטח האולם

הסחורה של עזרה ואחווה שפונתה
הסחורה של עזרה ואחווה שפונתה



אזור התעשייה והאולמות של בני ברק סער בשבוע האחרון בקרב איתנים רווי יצרים בין מרכז חסידי ויז'ניץ ובין רשת הצרכניות 'עזרה ואחווה' במאבק השליטה על שטח המחסן.

רשת עזרה ואחווה יושבת על שטח המורכב משלושה חלקים, האחד על קרקע בבעלות הצרכנייה, החלק השני על שטח בבעלות שני אנשי עסקים, החלק השלישי הוא שטח ציבורי המסופח לשטח.

מוסדות 'מרכז חסידי ויז'ניץ' הממוקמים באזור, רכשו את כל השטח שמאחורי רשת 'עזרה ואחווה' ברחוב שלמה המלך ששימש כמחסן של החנות.

אך על פי טענת הרשת החרדית, המוכרים הטעו את הקונים - מוסדות מרכז ויז'ניץ, כאילו ביכולתם למכור את שטח מחסן הרשת, שמעולם לא היה בבעלותם.

בחורי החסידות פינו בשבוע שעבר את כל תכולת המחסן, הוציאו החוצה את כל הסחורה והותירו אותה בחוץ.



לדברי מנהלי הרשת ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', מדובר בהשחתת רכוש של מליונים והשפלת העובדות החרדיות. לדבריהם בהמשך השבוע צפויות העובדות לשכור את שירותיהם של עורכי דין ולתבוע את המכים שפרצו באלימות למחסן והיכו אותם באופן חמור, מעשים שתועדו במספר מצלמות אבטחה.

ביום שישי ובעקבות פניית משרד עורכי דין ״להב-לביא״, המייצגת את הרשת, הורה בית משפט השלום בתל אביב על השבת המצב לקדמותו באופן מיידי והחזרת הסחורה למחסנים, אולם ב"עזרה ואחווה" מבהירים כי לא מדובר בסוף פסוק וכבר עתה נערכים הכנות על ידי שמאים ויועצים משפטיים רלוונטיים להגשת תביעות מתאימות על הנזק האדיר לסחורה.

במקביל, עובדות הרשת מתכוונות לתבוע באופן אישי את המכים שביזו את כבודן ותועדו כאמור, במצלמות אבטחה.

















עזרה ואחווה מרכז חסידי ויזניץ סערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד