י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: חוזה הבחירות הוכיח לגואטה ששלי תנצח

חוזה הבחירות הרב מאיר טורנהיים שטען כי חברת הכנסת שלי יחימוביץ תנצח בבחירות להסתדרות שיתקיימו השבוע ותגבר על היו"ר המכהן אבי ניסנקורן, הוזמן למטה ש"ס בכדי להסביר היכן מצא בתורה את התחזית • צפו

צפו: חוזה הבחירות הוכיח לגואטה ששלי תנצח



חוזה הבחירות הרב מאיר טורנהיים שטען כי חברת הכנסת שלי יחימוביץ תנצח בבחירות להסתדרות שיתקיימו השבוע ותגבר על היו"ר המכהן אבי ניסנקורן, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', הוזמן למטה ש"ס בכדי להסביר היכן מצא בתורה את התחזית.

הרב טורנהיים הסביר את הדברים לח"כ יגאל גואטה העומד בראש המטה של ש"ס לבחירת יחימוביץ, שהתרשם עמוקות מהתוצאה.

בווידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראה הרב טורנהיים מסביר כי על פי צפונות הפסוקים בפרשת במדבר - פרשת השבוע של הבחירות, פרק ב', עולה כי בפסוק ג' נמצא המשפט: 'שלי יחימוביץ תעלה בראש המחנה', בפסוק ט' 'שלי יחימוביץ תעלה לראש ההסתדרות', ובפסוק כ"ה - הרמז העיקרי: 'שלי יחימוביץ תנצח'.



גם בתוכנית האקטואליה של מנדי ריזל ברדיו 101.5FM הבוקר, התייחסה שלי יחימוביץ לתחזיות של הרב טורנהיים ואמרה: "כן, האמת היא ששמעתי על זה. גם בגלל שאנחנו עובדים כתף אל כתף עם חרדים, גם במטה יש הרבה חרדים - בעיקר ש"סניקים - אבל גם ראש המטה שלי הוא שומר מצוות והוא הולך עם זה לכל אורך הדרך, אז באמת השמועה גונבה לאוזניי מהר-מהר. ומה אני אגיד לך? אמן כן יהי רצון".
שלי יחימוביץ הרב מאיר טורנהיים הבחירות להסתדרות חוזה הבחירות יגאל גואטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד