י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רוצים להשתתף בהגרלת גרין קארד לארה"ב? המאמר הזה בשבילכם!

מהי הגרלת גרין קארד ומהם הפרמטרים להשתתף בה? כל הפרטים שאתם רוצים וחייבים לדעת

רוצים להשתתף בהגרלת גרין קארד לארה"ב? המאמר הזה בשבילכם!



הגרלת גרין קארד היא הגרלה שבה מחולקים 100,000 אשרות גרין קארד לאנשים שנרשמו אליה והם יכולים להיות אזרחים ממדינות שונות בעולם. הגרין קארד מאפשר שהייה חוקית בארצות הברית, רישיון לעבוד כשכיר או כבעל עסק עצמאי ועם הזמן ניתן גם להגיש בקשה לקבלת אזרחות קבועה. ההגרלה מתקיימת מדי שנה אך לא תמיד יש פרסומים הקשורים בפתיחת תקופת ההרשמה שלה. הכוונה העומדת מאחורי קיום ההגרלה קשורה באפשרות מצד הממשל האמריקאי לעודד הגירה חיובית ומבוקרת אל תוך המדינה, לכן ישנם קריטריונים ברורים וקשיחים הקשורים לאופן ההרשמה להגרלה ולמי זכאי (או לא זכאי) להשתתף בה. אז איך משתתפים בהגרלה?

תהליך הגרלת הגרין קארד

הגרלת הגרין קארד מתנהלת בדרך הבאה:
• הוצאת הודעה רשמית על ידי גופי ממשל אמריקאים מקומיים אודות פתיחת ההרשמה להגרלה (על ההודעה ניתן לדעת במעקב ספציפי אחר הודעות מסוג זה שכן אין הן מפורסמות בכלי התקשורת ההמוניים).
• תקופת ההרשמה אורכת חודשיים ובמהלכם ניתן לבצע את ההרשמה דרך אתרי אינטרנט ייעודיים העולים לאוויר לשם כך.
• מועד ההגרלה אינו ידוע וההגרלה עצמה מבוצעת באופן ממוחשב וגם לשמות שיעלו בגורל יש לא מעט חוקים הקשורים באחוז קבלת הגרין קארד מכל מדינה או יבשת.
• הודעה בנוגע לזכייה לא מתקבלת באופן רשמי, על מגיש הבקשה לבדוק זאת בעצמו ולעקוב אחר התקדמות התהליך.
• על הזוכים להתחיל תהליך קונסולרי שבסיומו יוכלו להגיע אל ארצות הברית, עם בני המשפחה שלהם ושם לקבל את הגרין קארד ואת מעמד התושבות הקבוע. התהליך כולל ביצוע בדיקות רפואיות, הצגת מסמכים שונים והנפקת תעודת יושר מטעם משטרת ישראל.
• ריאיון במשרדי הקונסוליה שבו יש להוכיח יציבות כלכלית ולהראות שהזוכה לא ייפול כנטל כלכלי על הרשויות עם הגיעו לארצות הברית כתושב. במעמד זה יקבל הזוכה את התשובה האם בקשתו אושרה ואם כן – יושאר דרכונו במשרדים ויישלח אליו מאוחר יותר עם אשרת שהייה זמנית לחצי שנה, שמהלכה יהיה חייב להגיע אל אדמת ארצות הברית ולהשלים את התהליך – מציאת כתובת מגורים, הצטרפות למאגר הביומטרי ועוד.

כיצד מתקבל הגרין קארד הלכה למעשה?

לאחר שמגיע הזוכה לארה"ב, מלווה בבני משפחתו (או לבדו אם מדובר ברווק העומד ברשות עצמו) עליו להירשם למאגר התושבים הביומטרי (ביומטריקס) על ידי מתן טביעת אצבעות וצילום תווי הפנים. בנוסף עליו לספק לגורמי הממשל כתובת קבועה ומסודרת בתוך ארצות הברית, שלשם תישלח תעודת הגרין קארד עצמה באמצעות שירות הדואר המקומי. ברגע שזו מגיעה – תם התהליך כולו בעצם והזוכה הופך לתושב ארצות הברית באופן רשמי. הוא יכול להחליט עם הזמן האם הוא מגיש בקשה לאזרחות קבועה. ניתן לבצע את התהליך בסיוע של חברה הבקיאה בתקנות ההגרלה ויכולה לסייע בווידוא הימצאות הפרטים והמסמכים הדרושים על מנת שהבקשה לא תידחה משיקולים טכניים ולא ענייניים.

בכדי להשתתף בהגרלת הגרין קארד ניתן לפנות למאסטר ויזה
בטלפון 1700-72-74-76 או באתר www.MasterVisa.co.il

מאסטר ויזה ויזה ארצות הברית גרין קארד כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד