ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הצצה: הנגידים שיגיעו לדינר היוקרתי של מיר

היערכות שיא לקראת הדינר ההיסטורי והיוקרתי של ישיבת מיר במלאת 200 שנה ליסוד הישיבה שייערך ביום ראשון הבא במלון דיוויד אינטר קונטיננטל בתל אביב. "בחדרי חרדים" עם הצצה לרשימת הנגידים שיגיעו מרחבי תבל

הגרא"י פינקל בביקור אצל הגר"ח קנייבסקי לקראת הדינר. צילום: אלי קובין
הגרא"י פינקל בביקור אצל הגר"ח קנייבסקי לקראת הדינר. צילום: אלי קובין



היערכות שיא לקראת הדינר ההיסטורי והיוקרתי של ישיבת מיר במלאת 200 שנה ליסוד הישיבה שייערך ביום ראשון הבא במלון דיוויד אינטר קונטיננטל בתל אביב.

'בחדרי חרדים' חושף את הנגידים שיגיעו לדינר מהארץ ומחו"ל וישמשו אורחי הכבוד. בין היתר ישתתפו באירוע: הרב אליעזר עציוני, הרה"ח רבי פנחס (רוזי) שפירא רב ביהמ"ד סאדיגורה בתל אביב, הנגיד חיים (הארי) שימל מאנגליה, הרב שמואל רצדורפר מירושלים, עו"ד יעקב וינרוט, וכן בני משפחת גולובנציץ שיתרמו לזכר אביהם, איש החסד ר' חיים ז"ל שנפטר באחרונה.

כמו כן, ישתתפו עורכי דין, רואי חשבון ואנשי עסקים בכירים מהארץ. מארה"ב יגיעו עשרות אנשי עסקים, חלקם יחגגו בארץ גם את חג השבועות.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי אורחים מיוחדים יגיעו מארה"ב ויעמדו במרכז הדינר - המילארדר ר' ראלף הרצקה, מגדולי תומכי עולם התורה ומי שהעמיד כלכלית את ישיבת מיר, וכן הנגיד ר' יוסי שטרן שבנה את ישיבת מיר ברכפלד והרב יהושע עוזר הלפרין.

(הקליפ השלישי והמסכם לקראת הדינר לישיבת מיר)


בימים האחרונים הגיע ראש ישיבת מיר, הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל, למעונם של גדולי ישראל להזמינם לדינר ההיסטורי. הרב פינקל ביקר במעונם של הגר"ח קנייבסקי, הגרי"ג אדלשטיין, הגרב"ד פוברסקי והגרמ"ה הירש.

כזכור, כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", אחד התומכים הגדולים של הישיבה, הנגיד ר' שלמה יהודה רכניץ מלוס אנג'לס, הבטיח להנהלת הישיבה להכפיל מכספו כל תרומה שתתקבל בדינר הגדול בתל אביב. רכניץ יגיע גם הוא ככל הנראה לדינר המרכזי.

הגרא"י פינקל מזמין את גדולי ישראל. צילום: אלי קובין











ישיבת מיר דינר 200 שנה נגידים עשירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד