י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סערת הפשקוויל: 'צריך לשבור להם את הלסת'

שדרן הרדיו נתן זהבי, מציע למשטרה להגיב באלימות נגד מפיקי 'פשקוויל היטלר" אודות ראש אכ"א

מוטי אלמוז. צילום: פלאש90
מוטי אלמוז. צילום: פלאש90

 


סערת הפשקוויל: נתן זהבי מגיש תוכנית 'זהבי עצבני' ברדיו ללא הפסקה, יוצא במתקפה  חסרת תקדים, נגד החרדים הקיצונים, והחולשה שמפגינה לטענתו המשטרה, המפכ"ל רוני אלשיך, והשר לביטחון פנים גלעד ארדן, שלא עושים מספיק בכדי למגר את תופעת ההסתה נגד בכירים בצה"ל.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חרדים קיצונים פיזרו בסוף השבוע, בסמוך לביתו של ראש אכ"א מוטי אלמוז - פשקווילים בהם נכתב "סופך יהיה מר כהיטלר וחבריו", מאז נשמעו גינויים מכל קצוות הקשת הפוליטית.

אמש (ראשון) התייחס זהבי במהלך תוכניתו לסערה, ואמר כך: "ישנם אנשים חרדים - עם כל הביגוד והסממן החרדי, השטריימל והמגבעת השחורה. והשבוע הם הגיעו לעוד שיא, שמצטרף לשורה של שאים, הפעם הקורבן היה ראש אכ"א, אלוף מוטי אלמוז - שהוא אחרי רשימת האנשים שכבר הוקעו ע"י אותם גורמים חרדים וגם מתנחלים, והוגדרו כ'נאצים'".

זהבי המשיך ואמר: "אותם גורמים חרדים הגיעו לפתח ביתו של אלמוז בכפר תבור, ואמרו שם דברים שאי אפשר להבין ולהאמין ולהסכים, שזה התרחש במדינת ישראל שנת 2017. 'סופך יהיה מר כמו היטלר וחבריו, ה' ינקום נקמתם של בני ובנות ישראל שנשמותיהם נשרפו בצבא השמד על ידי סוחר הנשמות ראש אכ"א, ועד מתי תשרוף נשמות בני ובנות ישראל בכבשונות האושוויץ - צבע השמד', כתבו החרדים  בפשקווילים נגד האלוף אלמוז, הם בעצם הפגינו נגד גיוס חרדים לצה"ל".

זהבי המשיך ועלה למתקפה נגד אותם גורמים חרדים והמשטרה: "הרי יש משטרה ומפכ"ל בישראל, ויש גם שר לביטחון פנים שהוא לא עושה כלום, הוא עסוק כל היום בגראס. המפכ"ל והשר צריכים להתבייש - כי חמש דקות אחרי שהגיעו כנופית הברברים לבושי השחורים, אל מול ביתו של אלמוז, אנשי המשטרה לא הגיעו למקום ותפסו את ה-20 'דרעקים המסריחים' האלה וכיסחו להם את הצורה כפי שצריך לעשות, לא צריך  להרביץ להם עם אלות, אלא  לנסות להכניס אותם לניידת, ואז הם מתנגדים ואז שוברים להם ידיים ורגליים ואם אפשר גם את הלסת, מאיפה שיוצא המילים 'נאצים, והיטלר'. אבל לצערי לא עושים את כל זה, כי זה לא חוקי, ואין להם מספיק כח אדם, והם מפחדים. אין מקום בארץ שהם לא משתוללים ומתנהגים בצורה הזאת, זורקים שקיות זבל על שוטרים, תולים ושורפים בובות בדמות חיילי צה"ל במאה שערים".

לסיום אמר זהבי: "אלמוז הוא לא הראשון שתוקפים אותו, אותם גורמים חרדים תקפו וקיללו עוד מספר גורמים בצה"ל ומשפחותיהם - אבל תמיד זה היה נגמר בקול ענות חלושה. וכשאותם חרדים רואים משטרה ומפכ"ל חלושים, אז הם עושים מה שבא להם".

נתן זהבי חרדים קיצונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד