י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תיעוד: הרב בעדני ניחם את מוביל המאבק ברב ברלנד

חבר מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני הגיע לנחם את נחמן שלום, היושב שבעה על מות בנו הפעוט, שנפטר בסוף השבוע האחרון בבית המשפחה. הרב בעדני: "אנחנו לא יודעים חשבונות שמים" • צפו

תיעוד: הרב בעדני ניחם את מוביל המאבק ברב ברלנד



חבר מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני הגיע הערב (שני) לעיר אלעד לנחם את נחמן שלום, היושב שבעה על מות בנו הפעוט, שנפטר בסוף השבוע האחרון בבית המשפחה.

במהלך ניחום האבלים אמר הרב בעדני לנחמן שלום, אחד ממובילי המאבק נגד הרב אליעזר ברלנד - שהודה והורשע במעשים חמורים - כי "אין אנו יודעים חשבונות שמים. אתה חושב שאתה יודע מה הקב"ה עושה? הקב"ה יודע מה שהוא עושה. כנראה שהתינוק היה נשמה גבוהה".



ביקור ניחום האבלים של הרב בעדני בביתו של נחמן שלום מגיע ימים ספורים בלבד לאחר הביקור של הרב את הרב ברלנד במלונית 'הדסה' בירושלים, שם הוא מרצה את תקופת השליש האחרון שנותר מתקופת מאסרו.

לדברי גורמים המזוהים עם המאבק של נחמן שלום ברב ברלנד, הרב בעדני אמר לנחמן שלום בשיחה מוקדמת כי כל מה שבא לבקרו היה בגלל שאמרו לו לרחם על הקהילה, וכדי להסיר לזות שפתיים הוא הגיע לנחם מחוץ לעיר, דבר שאינו עושה כן בדרך כלל.

כפי שדווח בסוף השבוע ב"בחדרי חרדים", נחמן שלום, אביו של הפעוט בן השבעה חודשים, גילה אותו מחוסר הכרה בבית המשפחה, הזמין צוותי רפואה ופינה אותו לבית החולים זיו בעיר, שם נקבע מותו של הפעוט.

בני המשפחה אמרו בשיחה עם "בחדרי חרדים": "חרב עלינו עולמנו. נחמן ואשתו בוכים בלי הפסקה".









נחמן שלום הרב בעדני ניחום אבלים הרב אליעזר ברלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד