י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סערת הסלפי של חזן: "רמתו מתחרה עם גובה הדשא, בושה"

עורך עיתון 'המבשר' - בנימין ליפקין תוקף את חזן "על הרגע הביזארי ומעורר הרחמים של הח"כ שרמתו מתחרה עם גובה הדשא שהתעקש להצטלם עם הנשיא"

חזן בסלפי עם דולנד טראמפ. צילום: אורן חזן
חזן בסלפי עם דולנד טראמפ. צילום: אורן חזן



סערת צילום הסלפי שביצע חה"כ אורן חזן מהליכוד בעת קבלת הפנים הממלכתית של נשיא ארה"ב דולנד טראמפ בנמל התעופה, הביאה ללא מעט גינויים בתקשורת בעולם כולו וברשתות החברתיות שרובם ככולם כתבו כי מדובר באירוע מביך, חזן מצידו הסביר כי מדובר בדבר חיובי החורג מהפרוטוקול אבל זה מה שהציבור אוהב.

הבוקר (שלישי) מתייחס לכך בטורו עורך עיתון 'המבשר' - בנימין ליפקין שכותב "קשה להקל ראש באירוע המשמעותי ביותר שהתרחש אתמול בראש גולת הכותרת של ביקור נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, בישראל. אין מדובר כמובן לא רגע על הרגע הביזארי ומעורר הרחמים של הח"כ שרמתו מתחרה עם גובה הדשא שהתעקש להצטלם עם הנשיא".

ליפקין מסביר בסוגריים כי אפשר בדיעבד להבין טוב יותר ללב האמריקנים שעד שעה לפני הנחית סירבו בתוקף ללחיצות הידיים; אילו נותר הסירוב הזה בעינו, היתה נחסכת הבושה הזו.

בנוסף מתייחס עורך המבשר לדבריו של השר ליבטחון פנים גלעד ארדן שסיפר לטראמפ על התאונה בתל אביב שעדיין המשטרה חוקרת, "גם לא על הבהילות שבשמה טרח השר לבטחון פנים להבהיר לנשיא האמריקני כי לפני שעה קלה התרחש פיגוע (דבר שהתברר תוך זמן קצר כלא נכון ולא מדויק; אבל מה זה משנה. העיקר שהעדכון עיכב את הנשיא לעוד עשר שניות ליד השר הנרגש).

לסיכום מסכם ליפקין כי הדבר המשמעותי שהתרחש אתמול קבל עולם ומלואו "בפעם הראשונה בהיסטוריה הגיע אתמול נשיא מכהן של ארה"ב לכותל המערבי. לנגד עיני התקשורת העולמית כולה, הגעתו של הנשיא האמריקני אל שריד בית מקדשנו התנהלה על פי כל כללי המקום הקדוש, כשהנשיא ובני לווייתו פונים אל עזרת הגברים והנשים פונות לעזרת הנשים. דווקא בעת שבה על ירושלים ידו גורל ולפתחו של בית המשפט העליון בישראל מונחת עתירה המבקשת לקרוע לגזרים את קדושת המקום, האקט הטבעי של הנשיא האמריקני מציב מראה בפני הישראליות המתירנית על שלל הווריאציות שלה ומעניק לעולם כולו מודל: כך מכבד נשיא המעצמה העולמית את המקום הקדוש לעם היהודי".
אורן חזן דולנד טראמפ סלפי בנימין ליפקין המבשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד