י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מדוע רכש הטייס הגוי של טראמפ טלית מהודרת?

הטייס של הנשיא טראמפ השוהה עם אנשי צוותו במלון יוקרתי בתל אביב - בעקבות ביקור הנשיא בישראל - רכש היום בצהריים טלית מהודרת מחנות היודאיקה 'דרך מסורת' בתל אביב • בעל החנות ל'בחדרי': "קיבלתי שיחה מפתיעה מהטייס של טראמפ - והגעתי למלונו עם מבחר טליתות"

צילום: שושי שטוב
צילום: שושי שטוב



הטייס של הנשיא טראמפ השוהה עם אנשי צוותו במלון יוקרתי בתל אביב - בעקבות ביקור הנשיא בישראל - רכש היום בצהריים טלית מהודרת מחנות היודאיקה 'דרך מסורת' בתל אביב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הטייס רכש את הטלית כמתנה לחברו היהודי המתגורר בחו"ל. מי שקישר בין הטייס לחנות היודאיקה, הוא משה בראון, עסקן חרדי מבית שמש המשמש כנהגו של הטייס בישראל.

הנהג והטייסצילום: הנהג והטייס
הנהג והטייס




בנימין, בעל חנות היודאיקה מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "בשעות הבוקר קיבלתי שיחה מפתיעה מהטייס של טראמפ, שאמר לי כי מעוניין לרכוש טלית - אך אין באפשרותו להגיע לחנות, משום שעליו להתארגן לטיסהת החזור של הנשיא טראמפ שתמריא בעוד כמה שעות. משכך, הוא שאל אם אוכל להגיע אליו למלון. כמובן שנעתרתי בחיוב לבקשתו".

לדברי בנימין: "הגעתי אליו ללובי המלון, עם מבחר גדול של טליתות, והוא רכש את הטלית הכי מהודרת ויקרה. הטייס התרגש מאוד מהעובדה שהגעתי במיוחד למלונו והודה לי על כך בחמימות".
דונאלד טראמפ טייס חיל האוויר טלית דרך מסורת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד