ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

טראמפ הגשים חלום לילדה דתייה חולת סרטן

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הגשים חלום לילדה דתייה המתמודדת עם מחלת הסרטן

טראמפ, גשייד ואמילי, היום
טראמפ, גשייד ואמילי, היום



אמילי, ילדה דתייה בת 10, מתמודדת עם מחלת הסרטן כבר 7 שנים. החלום שלה הוא להיפגש עם נשיאים וראשי ממשלות. בעבר אף נפגשה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין וראשי ממשלות ונשיאים מרחבי העולם.

כך או כך, כשאמילי שמעה כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מגיע לביקור בישראל, החלום החל לצוף שוב בקרבה והיא פנתה לשימי גשייד, מנכ"ל ארגון החסד 'רחשי לב', בבקשה שיגשים לה חלום ויפגיש אותה עם הנשיא טראמפ.

גשייד נעתר לבקשתה והחל לפעול מול אנשי הבית הלבן בבקשה לתאם מפגש. עם פנייתו הראשונה של גשייד - אנשי הבית הלבן נעתרו בחיוב ואישרו מפגש בין השניים, ואף הנפיקו הזמנה מיוחדת.

היום, חלומה של אמילי התגשם והנשיא טראמפ נפגש עם אמילי בחדר צדדי ב'יד ושם'. במהלך המפגש המרגש, הנשיא התעניין לשלומה ומצבה הרפואי, השניים שוחחו מספר דקות, טראמפ סיפר לה על תפקיד הנשיאות. לאחר מכן, אמילי מסרה לנשיא ציור מיוחד שציירה עבורו.

שימי גשייד מנכ"ל ארגון 'רחשי לב' אומר היום בשיחה עם "בחדרי חרדים": "זה היה אחד המפגשים המרגשים ביותר - שמחנו לראות את רחשי הלב של הנשיא טראמפ".

על המפגש מספר גשייד: "הייתה היענות חיובית ורצינית מצד אנשי הבית הלבן, כבר בפנייה הראשונה שלי אליהם. בטקסט ב'יד ושם' ישבנו בשורה הראשונה - עם סגל א' של אנשי הבית הלבן. לאחר הנאום של טראמפ, המפגש המרגש יצא לפועל בחדר האחורי ב'יד ושם'".
דונלד טראמפ שימי גשייד רחשי לב סרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד