י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שר הרווחה ביקר באלעד: ''נפעל לפיתוח תוכניות ייעודיות לעיר''

שר העבודה והרווחה חיים כץ הגיע לסיור מקצועי בעיר החרדית אלעד עם צוות משרדו, וסייר במוסדות החינוך והרווחה, יחד עם ראש העיר ישראל פרוש, צוות לשכתו וחברי העירייה • תיעוד

שר הרווחה ביקר באלעד: ''נפעל לפיתוח תוכניות ייעודיות לעיר''
אלי קובין



שר העבודה והרווחה חיים כץ הגיע לסיור מקצועי בעיר החרדית אלעד עם צוות משרדו, וסייר במוסדות החינוך והרווחה, יחד עם ראש העיר ישראל פרוש, צוות לשכתו וחברי העירייה.

תחילה סייר השר כץ במעון יום שיקומי של רשת 'אורחות חינוך', משם המשיכו לקביעת מזוזה במעון חדש של הרשת בעיר, ואז ביקרו במרכז לקידום נערות מתמודדות, שם שמע השר מהמדריכות על הקשיים וההתמודדויות של אותן נערות.

במהלך הביקור, הגיע השר עם ראש העיר ישראל פרוש להיכל הישיבה הגדולה באלעד 'תורה בתפארתו' והתרגש ממאות הבחורים השקועים בלימוד התורה.

ראש העיר ישראל פרוש, הציג בפני השר את בנין המתנ"ס והאודיטוריום הענק ההולך ומוקם בימים אלו, ומשם המשיכו לספריה העירונית, כשהשר הופתע לשמוע על אלפי הספרים הניתנים לילדי העיר בחינם.

במועדון הקשישות בעיר, נערך בפני שר העבודה והרווחה קבלת פנים מרגשת כשהגב' טאובר, ניצולת שואה תושבת העיר, סיפרה לשר על הזוועות שחוותה והודתה לראש העיר על הסיוע לקשישים. משם, המשיכו למועדון הנוער בעיר, וגן החי החדש שבפארק אלעד הגדול.

בסיום הסיור, נערכה ישיבת סיכום עם השר בלשכת ראש העיר, כשהשר מבקש להודות לראש העיר ישראל פרוש על הביקור המיוחד: "אני מברך את ראש העיר אלעד ישראל פרוש על מחויבותו לרווחת התושבים. האתגרים החברתיים באלעד לא מבוטלים ובכל זאת בשונה ממקומות אחרים, במצב סוציו אקונומי דומה, כאן יש תחושת תקווה. ביחד נמשיך ונפעל לפיתוח תוכניות ייעודיות והקמת מסגרות לחיזוק העיר".

צילום: אלי קובין



















































חיים כץ ישראל פרוש אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד