י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הפקה מיוחדת ומצולמת: 'לוקים' לחג השבועות

בשבוע הבא חג השבועות כבר כאן - כמה ימים לפני, הכינה חוי חפץ פרויקט מצולם, לבחירת 'לוקים' מתאימים צנועים ועדכניים • צפו

צילום תמונה: יעקב נחומי פלאש 90
צילום תמונה: יעקב נחומי פלאש 90



הזמן טס. רק לפני רגע היינו בחג הפסח וכבר בשבוע הבא חג השבועות. לכבודו יצאתי להפקה מיוחדת עבורכן - סרטון השראה קצר וחגיגי בקניון הגדול, עם 'לוקים' נבחרים לכבוד החג הלבן.

בנימה אישית, אני חייבת להודות, כל כך אוהבת שופינג! עד שקשה לי להאמין שיש בנות שלא אוהבות. אבל בכל זאת, הבנתי שישנן בנות כאלה וזה קיים, אז הלכתי לעשות זאת במקומן.

מלווה באלכס, דוגמנית (הורסת.. כן?!) וצלמת מוכשרת, התחלנו להסתובב בקניון בחיפושים אחר ה'לוקים' הכי מתאימים. לקחתי איתי "מיליון" בגדים לתא מדידה, רק שליש התאימו. הלבשתי את הדוגמנית ב'לוקים' הנבחרים והיא צעדה בחדרי ההלבשה כאילו מדובר במסלול דוגמנות.



לא היה נעים. נשים ששהו בתאי המדידה, התנצלו ללא הרף בכל פעם שנכנסו לפריים - ואנחנו קצת התביישנו, תכלס אנחנו אלו שצריכות להתנצל... אז כפיצוי שמחתי על הדרך לעזור לכמה מהן שמדדו בגדים בבחירה.

בזמן השוטטות בקניון שמתי לב שהצבעים החמים של העונה הם צבעים חזקים כמו: ורוד פוקסיה, כתום, צהוב ואדום. יחד עם זאת הצבעים הפסטלים מהעונה הקודמת עדיין איתנו וניתן למצוא פרטי לבוש בצבעים כמו תכלת וורוד. תכלס', כיף להסתובב בחנויות עם כל חגיגית הצבעים הזו.

מה שבטוח עומד לכן בראש זו השאלה הבוערת - אבל איזו נעל מתאימה לצבעים הללו, כך שיתאימו יחסית להכל?

תוכלו לראות בסרטון שלמשל לחצאית הצהובה התאמתי נעל כתומה מאותה משפחה. לשמלה הלבנה התאמתי עקב זהוב שיכול להתאים כמעט להכל - רק היה לי חשוב לשמור על קו נקי עם השמלה הזו.
כך גם לשמלה הכתומה עם הקימונו, התאמתי נעל נמוכה יותר בצבע זהב. לשמלה הצהובה התאמתי נעל כסופה שהתאימה גם לג'קט השחור לבן. בלוקים הבהירים הקפדתי לנעול לאלכס עקבים בהירים כדי לתת לה מראה קלאסי ובכלל, נעל בהירה יוצרת אשליה של רגל ארוכה יותר. לג'קט הלבן עם החצאית השחורה התאמתי עקב בורוד פוקסיה, ולחצאית המקושקשת בצבעים כחול ותכלת התאמתי עקב בצבע תכלת כדי לסגור את המראה בסטייל.

בגזרת הבגדים הצנועים, היה לי יחסית קשה למצוא לוקים חגיגיים צנועים. רוב הבגדים היו מאוד ספורטיביים מבדי טריקו וגינס. עד שיש כמה שמלות מבדים חגיגיים יותר, הן היו חשופות מידי או קצרות מידי. אולי זה באמת הזמן לנטוש את הקניון ולהתחיל לקנות בכל הכוח אצל המעצבות החרדיות שיש בינינו. בינתיים תהנו מתוצאות הסיבוב בקניון.


צילום: שני שגב
עריכה: שני שגב ותומר
סטייל לוק חוי חפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד