י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

תוצאות ראשונות בהסתדרות: האם ש"ס הימרה על הסוס הלא נכון

דאגה בתנועת ש"ס: מתוצאות ראשונות מסתמן שיו"ר ההסתדרות הבא הוא אבי ניסנקורן. תנועת ש"ס, תמכה לעומת זאת בשלי יחימוביץ. אמש פנה יו"ר התנועה אריה דרעי בהודעת תמיכה בה, לאלפי מצביעים חרדים ודתיים. הספירה נמשכת

ניסנקורן בהצבעה. צילום: פלאש90
ניסנקורן בהצבעה. צילום: פלאש90



בתום ימים של קרב, מסתמן – יו"ר ההסתדרות הבא הוא אבי ניסנקורן, כך עולה הבוקר (ד) מספירת תוצאות חלקיות.

כבר אמש – המטה של שלי יחימוביץ, טען לאי סדר וכי בכוונתו להגיש ערעור על תוצאות הבחירות, זאת לאחר שהוא פיזר בקלפיות חוקרים פרטיים רבים, שיבדקו זיופים.

"מספירת קולות עדכנית לשעה 4:00 בבוקר, עולה כי יו"ר ההסתדרות המכהן אבי ניסנקורן, זכה ב-58.14%% מהקולות בקלפיות המגורים בבחירות לראשות הארגון, שנסגרו אמש (שלישי) לעומת 41.86% למועמדת שלי יחימוביץ'", הכריזו במטה ניסנקורן, "הנתונים מתייחסים ל-375 קלפיות מגורים מתוך 792 שנספרו עד כה, כאשר הלילה ייספרו יתר הקולות. במהלך היום ייספרו קלפיות מקומות העבודה, בהן ניסנקורן מאמין כי יזכה לרוב מכריע".

כאמור, אמש אמרו במטה יחימוביץ, כי "הפער קטן ומספר הקלפיות שנספרו מצומצם, ואנו עוקבים אחר התוצאות בדריכות ובאופטימיות זהירה".

לטענתם: "בוצעה במהלך היום מערכת משומנת של מעשי תרמית ועבריינות על החוק, וזאת עוד טרם הזכרנו את הלחצים הנפשיים והאיומים שהפעילו שליחיו של ניסנקורן על עובדים החוששים למטה לחמם. רבים מהדברים מתועדים ומצולמים ובכוונתנו להגיש עם בוקר עתירה לפסילת שורה של קלפיות אשר יש בידינו תיעוד מצולם כי זויפו".

"הודעה על הכוונה להגיש עתירה מסרו עורכי הדין איתן לירז ואיתן ברוש כבר בשעה 17:00 אחה"צ ליו"ר ועדת הבחירות, עו"ד טל קרת. אנו לוקחים בחשבון כי עיקר המאמץ לבצע זיופים נוספים ייעשה במהלך הלילה ומחר, בעת הספירה המרוכזת בגני התערוכה, ואנו נערכים לכך באמצעים אבטחיים ומשפטיים. אין בכוונתנו לעבור לסדר היום על מערכת תרמיות מאורגנת וממוסדת שהופעלה מתוך ידיעה ברור בדבר כוחנו הרב בשטח. הודעה מפורטת על העתירה תימסר בהמשך", נמסר.

כפי שדווח בבחדרי חרדים, מי שעמד מאחורי יחימוביץ היא סיעת ש"ס, שחברה לה, לאחר שנחתם 'דיל' המקנה יתרונות גדולים לש"ס.

מי שהופקד על המלאכה הוא מזכ"ל התנועה ח"כ יגאל גואטה – שכאמור, הוא ויו"ר התנועה דעי, הם או המפסידים הגדולים בבחירות הללו, או שהן יוכרזו כמנצח הגדול.

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ניסה במאמץ של הרגע האחרון לסייע ליחימוביץ, ופנה בהודעה אישית לאלפי מצביעים חרדים ודתיים, להצביע עבור המועמדת של התנועה.

עוד מפסיד הינו המקובל טורנהיים, שטען ב'בחדרי חרדים' ששולי היא זו שתנצח.

היום ייספרו המשך הקולות, התוצאות הסופיות מחר.
ניסנקורן ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד