י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

14 שנים? אהרון, מה עשית היום? • להאזנה

14 שנים חלפו מאז הסתובב אהרון רזאל על פסגות צפת • היום בדרך לאלבום מוסיקאלי נוסף הוא בוחר לשלב דווקא את היצירות שבקעו מליבו בימים ההם • ככה זה ששרים לבד

14 שנים? אהרון, מה עשית היום? • להאזנה

אהרן רזאל בסינגל ראשון מתוך אלבום חדש המכיל דואט עם שולי רנד.

שיר חדש, התחלה חדשה, עם עושר מוזיקלי ונשמה של זמר הנשמה, שכבר צבר לו קהל מעריצים לא מבוטל. השם אהרן רזאל אינו חדש ליודעי דבר. רזאל, בעל תואר שני בקומפוזיציה, מנגן על פסנתר וגיטרה ושייך למשפחה מוזיקלית פעילה - אחיו הצעיר של יונתן רזאל ובן דודו של הכנר ניצן חן רזאל. הוא שיתף פעולה עם אריאל זילבר, קובי אוז ושולי רנד ונחשב מבין הנחשונים שפרצו את מחסום המוזיקה המסורתית החסידית לכיוון הפופולרי והמקורי.

הסגנון המוזיקלי של רזאל נע בין רוק, מוזיקת עולם, ראגיי ומוזיקת נשמה עם מקצבים שמחים וקליטים, ובלי פשרות בנושאי הטקסטים, העוסקים בחברה הישראלית, באמונה ובמה שביניהם. יש בו קצת ממאיר בנאי, קצת מאלון אולארצ'יק וקצת מאריאל זילבר הקלאסי ובעיקר המון אהרן רזאל.

השיר "מה עשית היום" נכתב בתחילת מהפך אישי שעבר רזאל. כחלק מהתהליך שהה רזאל בצפת והיה מסתובב בטבע ובהרים, ממציא שירים ללא כלי נגינה. 14 שנים לאחר מכן הוא חזר לאולפן ואסף את החומרים האלו. התוצאה היא שירים שמצליחים לגעת בזה שגר בירושלים, בזו שגרה במרכז ת"א ובאלה שאוהבים מוזיקה באשר היא.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד