י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כחלון: "בסוף יהיו פה שתי מדינות - אין לנו כסף לביטוח לאומי לכולם"

שר האוצר דיבר בכנס לשכת עורכי הדין על יחסיו עם ראש הממשלה: "אני וביבי כבר לא לא" • על התאגיד: "חצי מיליארד שקל היו צריכים להישרף - שקל נוסף לא ייצא מקופת המדינה"

ספי עובדיה מראיין את משה כחלון בכנס לשכת עורכי הדין באילת
ספי עובדיה מראיין את משה כחלון בכנס לשכת עורכי הדין באילת



"אני והוא כבר לא לא", כך אמר היום שר האוצר משה כחלון על מערכת היחסים שלו עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. כחלון אמר את הדברים בראיון לכתב ערוץ 10, ספי עובדיה, בכנס לשכת עורכי הדין באילת.

בעניין תאגיד השידור הציבורי, אמר שר האוצר: "חצי מיליארד שקל היו צריכים להישרף. אני אומר לך ששקל נוסף לא ייצא מקופת המדינה לצרכים האלה". באשר לפתרון המדיני, הדגיש כחלון: "כולם, גם מהשמאל וגם מהימין, יודעים שבסופו של התהליך יהיו פה שתי מדינות. אין לנו כסף לביטוח לאומי לכולם, אני שר האוצר ואני יודע את זה".

כחלון דיבר גם על בחירת שופטי בית המשפט העליון, והתייחס לחברותו בוועדה לבחירת שופטים. "שקד יצאה מרוצה, זה בסדר גמור. אם זה טוב לה, זה טוב לכולנו. אני חושב שמה שהולך בוועדה וכל ההשתדלות להגיע להסכמות זה לא סיפור קל. אני הייתי פחות פעיל שם, אבל אני חושב שיש ועדה מאוד רצינית ועניינית ותמיד יהיו ויכוחים. עד היום לדעתי הכל התקבל פה אחד וזה הדבר היפה". כחלון הדגיש כי הוא מתנגד לביטול שיטת הסניוריטי בבית המשפט העליון. "בכל פעם משנים פה דברים. אני לא אתן לזה לקרות".

כחלון התייחס לביקורו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ ואמר: "אני מרוצה מהביקור, אני שמח שהוא לא בא עם תכניות ומפות כי אז זה לא היה נראה רציני, הוא למד את הנושא, שמע אותנו, ואני שמח שזה כך, הוא בא לפה לתוכנית לימוד. זה לא סכסוך פשוט, אני שמח שהוא לא יצא בהצהרות פוליטיות. לדעתי אתו אנחנו נהיה בכיוון הנכון".

כחלון הדגיש כי כי אין לו כוונה לחזור לליכוד: "זה ממש לא על הפרק. אני הגעתי מהליכוד, זו מפלגה שאיפשרה לאחד כמוני להגיע לכסא הזה אבל אני נשארתי באותו מקום, הליכוד הוא זה שזז".

כחלון נשאל גם מדוע סירב לאשר לשרה מירי רגב כסף לחגיגות ה-70 למדינה - והשיב: "אני לא חושב שזה נכון שתקציב המדינה יממן חגיגות, 200 מיליון זה הרבה כסף בשביל חגיגה".
שר האוצר משה כחלון ספי עובדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד