י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הניצחון הולך וחומק מידיה של יחימוביץ

זה היה, ועדיין, מאבק רווי אמוציות. סיעת ש"ס הטילה את כל כובד משקלה ושלחה את הבולדוזר למשימות מיוחדות, יגאל גואטה, להשיג ניצחון בבחירות להסתדרות, אך ככל שספירת הקולות נמשכת, הניצחון הולך וחומק מידיה של 'המועמדת החרדית'

ניסנקורן. מחייך כל הדרך חזרה לכס ראשות ההסתדרות (יונתן זינדל, פלאש 90)
ניסנקורן. מחייך כל הדרך חזרה לכס ראשות ההסתדרות (יונתן זינדל, פלאש 90)



זה היה, ועדיין, מאבק רווי אמוציות. סיעת ש"ס הטילה את כל כובד משקלה ושלחה את הבולדוזר למשימות מיוחדות, ח"כ יגאל גואטה, להשיג ניצחון בבחירות לראשות ההסתדרות, אך ככל שספירת הקולות נמשכת, הניצחון הולך וחומק מידיה של 'המועמדת החרדית' - שלי יחימוביץ.

גם בשעה זו ממשיכים לספור את הקולות, והספירה תימשך אל תוך הלילה ומחר, אך המספרים והנתונים אינם מעודדים מבחינתה של יחימוביץ, וכל הסימנים מראים כי אבי ניסקורן ימשיך לכהן כיו"ר הסתדרות העובדים.



עם זאת, "המועמדת החרדית" עדיין לא הרימה ידיים ותנסה להיאבק בתוצאות בבית המשפט. ברקע נשמעות טענות על זיופים ואירועים חריגים בקנה מידה גדול - קלפיות בהן התגלו הרבה יותר מדי קולות ממה שאמור היה להיות, קלפיות פתוחות ומניעת כניסה של מפקחים ונציגים מטעמה של יחימוביץ לאולם בו נספרים הקולות.

בשעות הקרובות תושלם ספירת הקולות מקלפיות המגורים - שם היה אמור להיות יתרון ליחימוביץ, אך גם שם נראה כי היא נחלה כישלון חרוץ, עם פער כמעט בלתי עביר לטובתו של ניסקורן. בה בעת, נמשכת ספירת הקולות גם מהקלפיות שהוצבו במקומות העבודה.

נכון לשעה 21:45 נבדקו 648 מתוך 792 קלפיות המגורים ו-16 קלפיות ממקומות העבודה. הנתון המשוקלל לכל הקלפיות שנספרו, המשקף כ-24.7 אחוז מקולות המצביעים ברחבי הארץ, מתפלג באופן הבא: 59.01% מהקולות ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, ו-40.99% מהקולות לח"כ שלי יחימוביץ'.

כאמור, על רקע הטענות לאי-סדרים חמורים בהליך הבחירות, ועדת הבחירות של ההסתדרות הוציאה הודעה מיוחדת בה נאמר כי "כל הקלפיות נספרות כדין. טוהר הבחירות נשמר. הספירה מתנהלת כסדרה וחלק ניכר מהקלפיות מוין ונספר".

עוד נמסר כי "הליך הספירה מפוקח על ידי חברי ועדת הבחירות ומשקיפים מצד שתי הסיעות. אנו מצרים על הניסיון להטות את דעת הציבור".
שלי יחימוביץ אבי ניסנקורן בחירות הסתדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד