כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הרל"ש עוזב את הרב לאו ומבהיר: "נפרד בידידות"

ישראל הנאו, ראש לשכתו של הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו הודיע בימים האחרונים על סיום תפקידו בלשכה. ישראל הנאו כיהן כשנתיים בתפקיד זה וביקש לסיים את תפקידו • הנאו ל'בחדרי': "אני עוזב את הרב בידידות ובאהבה גדולה. מיציתי את תפקידי"

הנאו והרב לאו
הנאו והרב לאו



ישראל הנאו, ראש לשכתו של הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו הודיע בימים האחרונים על סיום תפקידו בלשכה. ישראל הנאו כיהן כשנתיים בתפקיד זה וביקש לסיים את תפקידו מסיבות אישיות.

עם עזיבתו, יחליפו בתפקיד רפי אלטמן שעובד מזה כחמש שנים במערכת בתי הדין הרבניים ומתוכם בשנתיים האחרונות משמש כיועץ בכיר למנהל בתי הדין הרבניים. "לרפי אלטמן ניסיון והיכרות מעמיקה עם מערכת בתי הדין וזכה להערכה רבה בתפקידים אותם מילא עד כה", אמרו בלשכת הרב הראשי והוסיפו כי "הרב הראשי הודה לישראל הנאו על המסירות וההשקעה הרבה שבה פעל במסגרת תפקידו".

הנאו אמר בשיחה עם "בחדרי חרדים" כי "אני עוזב את הרב בידידות ובאהבה גדולה. לא היה שום דבר בעייתי בינינו, הגעתי לשלב שהחלטתי שמיציתי את העניין, בעיקר בגלל האינטנסיביות של העבודה. ולכן החלטתי להמשיך קדימה לאחר שנתיים של עבודה עם הרב".



לדבריו: "יש לי כמה הצעות על השולחן, או בתחום הציבורי או בתחום של עמותות וארגונים. ניהלתי קודם מוסדות. הייתי 8 שנים מנהל של מוסדות זילברמן בעיר העתיקה. במקביל ניהלתי גם את בית הכנסת 'החורבה' מטעם החברה לפיתוח הרובע. ואני פתוח להצעות".

הנאו מוסיף ל"בחדרי חרדים": "בשנתיים שעבדתי עם הרב לאו התעסקתי בעיקר בקשר בין הרב למחלקות הרבנות וכן בכל התביעות של הרבנות, אין לי הכשרה של עורך דין, אני כעת לומד, אבל עסקתי בכל הבג"צים והתביעות המשפטיות. נושא הבלניות והמקוואות ופרשיות משמעותיות נוספות".
ישראל הנאו הרב דוד לאו רפי אלטמן הרבנות הראשית הרב הראשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד