כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

בחזרה מהעתיד • רשמים מתערוכת הטכנולוגיה המדהימה בלאס-וגאס

מיוחד • שמואל הלוי היה בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בלאס-וגאס ושב עם רשמים וצילומים מרתקים • צפו במחשבי הלוח החדשים, מבסך בגודל כרטיס אשראי, במקלדת לייזר וגם מצחצח נעליים אחד

בחזרה מהעתיד  • רשמים מתערוכת הטכנולוגיה המדהימה בלאס-וגאס
יצחק דניאל

תערוכת המחשבים והאלקטרוניקה הגדולה בעולם CES מתקיימת מידי שנה בלאס וגאס ארה"ב, ומביאה אליה מאות אלפים מכל העולם.

השנה השתתפו בה קרוב ל-130,000 איש, ממיטב החברות המותגים וכולל הזיופים מכל העולם.

מי שלא שם לא קיים. אך יש חברה אחת שדווקא היא לא הציגה והיעדרה היה בולט: אפל.

כל השבילים והדרכים המובילות אל התערוכה עוצבו בקפידה, בסגנון מיוחד ובסדר מופתי, שטיחים מיוחדים נפרסו לאורך כל המסלולים, מפורסמים מל רחבי העולם הגיעו כדי לעשות קידום מכירות למותגים שונים. וכן אפילו שידור של הזמר החסידי יעקב שוויקי ראינו שם.

לא היה חסר אפילו שירות צחצוח נעליים בכניסה לתערוכה, למי שבאמת אין לו זמן לעשות את זה לבד.

בין כל הדוכנים בלט השנה שיגעון התלת מימד. מסכים מיוחדים הציגו מדיות 3D ויצורים מוזרים מכל העולם שוטטו בתערוכה במשקפי תלת מימד.

וכמובן החידוש הגדול השנה: מחשבי ה- TABLET ממיטב החברות, כולל סמסונג, דל ומוטורולה. דל אף הגדילה לעשות הציגה מחשב לוח כזה עם מסך מסתובב לכל כיוון.

חברת אפל אכן מחרימה משום מה את התערוכה, אבל זכתה גם השנה לאזכורים רבים באמצעות חברות אחרות המציגות תואמי אפל ואביזרים שהותאמו לה.

LG, SONY ו- SAMSUNGהפגינו באופן ראוותני במיוחד עם קולקציה גדולה של מסכי LED בעיצובים מדהימים, מסכים דקים במיוחד.

LG הציגה מסך LED בעובי של כ-4 כרטיסי אשראי בלבד.

בסמסונג השיקו קולקציית מצלמות דיגיטליות לצילום בתנועה, את ההדגמה של המצלמה החדשה המחישו אנשי החברה באמצעות מגרש מכוניות צעצעוע סואן.

ואלו לא היו המכוניות היחידות בתערוכה: מי ששוטט בו חש כמו במגרש חנייה ענק. מכוניות חנו בלב המיתחם ויצרנית הטרקטורים JCB הציבה במרכז התערוכה טרקטור ענק. מה הקשר לטכנולוגיה? ובכן החברה השיקה במיוחד טלפון סלולארי לעובדי בניה, טלפון חסין מים, חסין נפילות חזקות במיוחד, חדירת חול ושאר מרעין בישין. כך גם יצרני רמקולים הציגו מערכות SURROUND מובנות ברכבי יוקרה.

והלהיטים המיוחדים: מקלדת Bluetooth ל- Black Berryהמקרינה באמצעות לייזר את המקשים על השולחן. ועוד המצאה. תג דיגיטלי עם מסך וידיאו על כרטיס המהודק על דש הבגד.

צפו בתמונות: בקרוב אצלכם בבית.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד