י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החינוך העצמאי • ואלה שמות נציגי 'דגל' בעמותה

בימים האחרונים נסגרת הרשימה של חברי ההנהלה המורחבת של העמותה החדשה של 'החינוך העצמאי - ושרירים מופעלים בסיעות השונות • ב'דגל התורה' כבר הכריעו מי בפנים

כינוס חברי מועצת גדולי התורה שהכריע על העמותה החדשה. צילום: לדעת נט
כינוס חברי מועצת גדולי התורה שהכריע על העמותה החדשה. צילום: לדעת נט

לפני כחודשיים התבשר הציבור החרדי על סיום סאגת 'החינוך העצמאי', כאשר השופטת בן אור הכריזה כי העמותה החדשה של 'החינוך העצמאי' - קום תקום.

בימים האחרונים נסגרת הרשימה הסופית של חברי ההנהלה המורחבת של העמותה - ושרירים מופעלים בסיעות השונות המרכיבות את אגודת ישראל ודגל התורה.

בסיעת 'דגל התורה' כבר הכריעו מו ומי יהיו בהנהלה החדשה מטעמם, ועל הנייר מופיעים השמות של עסקנים אשר סללו את דרכם בשנים האחרונים אל הכסא הנכסף.

'בחדרי חרדים' מגיש את הרשימה המלאה:

מוט'לה קרליץ - ראש עיריית בני ברק לשעבר, הרב חזקיהו מישקובסקי - משגיח בישיבת אורחות תורה, אברהם רובינשטיין - מזכיר מועצת גדולי התורה של דגל התורה וחבר עיריית בני ברק, הגר"י אפרתי - נאמן ביתו של הגרי"ש אלישיב, הגר"צ פרידמן - גאב"ד אור החיים בבני ברק, הגר"א דביר ויצחק לורנץ בנו של ח"כ לשעבר שלמה לורנץ ז"ל.

על הרשימה הוחלט לאחר אינספור ישיבות, דיונים והתכנסויות אצל חלק מגדולי ישראל. גם כעת, לאחר פרסומה, ישנם לחצים רבים מצד אישים בציבור החרדי המבקשים לחדור אל הרשימה הנכספת.

לאחר ששאר הסיעות המרכיבות את יהדות התורה יגישו את רשימות חברי ההנהלה מטעם, יכריעו גדולי ישראל על שבעת חברי ההנהלה בפועל - ו'החינוך העצמאי' יצא לדרך חדשה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד