כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

שחקן חדש בתחום המחשבים: אלקטרה

חברת אלקטרה מתרחבת גם לתחום המחשבים ומשיקה רשת חדשה לשיווק מחשבים • הרשת מתחייבת למחירים הנמוכים ביותר • "זו לא עוד חנות מחשבים", אומר המנכ"ל

שחקן חדש בתחום המחשבים: אלקטרה

זו לא עוד חנות מחשבים, כך מבטיח דודו דוד מנכ"ל אלקטרה מחשבים.

במסיבת עיתונאים מיוחצנ"ת היטב, הכריזה אלקטרה כי ממחר תקנו את המחשב האישי שלכם על כל אביזריו בחנויות החדשות של 'אלקטרה מחשבים' שהושקו בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון ש"ח.

השקת הרשת תלווה בפרסום מאסיבי שינוהל ויבוצע ע"י הרשת עצמה לכל אורך השנה, בהיקף של כ - 7 – 6 מיליון ₪, תוך הדגשת איכות השירות, ההדרכה המקצועית והמחירים האטרקטיביים ביותר של המוצרים.

המהלך נעשה לאחר שהרשת זיהתה את האפשרות לחסוך "מתווכים" בין הלקוח לבין היצרן, ובאמצעות מערך הייבוא הישיר המאפשר ייבוא מקביל למשווקים הקיימים, הם מתעתדים לפתוח תחרות בענף כולו ולהתחרות גם מול חנויות המחשבים הוותיקות כמו באג מחשבים ואופיס דיפו, אך גם בחנויות המוגדרות כ-heavy discount המציעות מחירים נמוכים אך ללא חווית השירות.

למרות שהענף כולו מתאפיין במתח רווחים נמוך, מתחייבים אלקטרה לשמור על רף מחירים נמוך ובין המוצרים המוזלים יהיה ניתן למצוא מחשבים ניידים בפערים של כמה מאות שקלים (400-900 ש"ח בניידים הפשוטים) ממחירי הרשתות המתחרות.

עם זאת, ככל הנראה לא נראה שיפור בזמני ההגעה של טכנלוגיות חדשות לישראל, מפני שהמכשול העיקרי הוא התאמתם לעברית.

בראש הרשת הוצב דודו דוד, שעד לא מזמן ניהול את גלקסי מחשבים, שנרכשה על ידי אלקטרה בשנת 2007 כחלק ממהכנות למהלך הנוכחי. זאת במקביל לרכישת רשת תגה-מגם מחשבים שכל בסיסם הוקמה התשתית לרשת החדשה.

לדברי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, יקי ודמני: "לאחר שבחנו היטב את שוק המחשבים בישראל, זיהינו פוטנציאל והחלטנו לפתוח רשת חנויות קמעונאית אשר תעניק לצרכן הישראלי חוויה אחרת בכל הקשור לעולם הטכנולוגיה.

"אין לי ספק כי הרשת תעניק לצרכנים מענה הולם בסטנדרטים הגבוהים והמקצועיים ביותר לצד מגוון רחב, שירות ויחס אישי, חווית קניה, נגישות וזמינות במחירים האטרקטיביים ביותר".

הסניפים הראשונים נפתחו בתל אביב, חיפה, וראשון לציון, כאשר במהלך החודשיים הקרובים יפתחו עוד סניפים ברעננה, גבעתיים, ובאר שבע, ועוד 6 סניפים עד לסוף שנת 2011.

חנויות "אלקטרה מחשבים" ישתרעו על שטח של כ-120 - 100 מ"ר ויציעו מגוון רחב של מחשבים ניידים ושולחניים, עכברים, מקלדות, נגנים, משחקי מחשב, מצלמות דיגיטליות ועוד.

ולטובת הירושלמים שביננו, הובטח כי יפתח סניף גם בעיר הבירה, ברגע שיימצא שטח מתאים, יש למה לחכות.







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד