י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

אייפד ואייפון בלי ג'ובס

מנכ"ל אפל ומי שאחראי לפיתוח מוצריה סטיב ג'ובס הודיע על יציאה לחופשת מחלה • ג'ובס, סובל משורה של בעיות בריאותיות וחרושת שמועות על מצבו פשטה ברשת

סטיב ג'ובס מנכ"ל אפל
סטיב ג'ובס מנכ"ל אפל

מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, הודיע כי הוא לוקח חופשה מעבודתו בשל הבעיות הבריאותיות שמהן הוא סובל.

עם זאת, הבהיר כי יישאר בתפקיד מנכ"ל אפל וטים קוק, מנהל התפעול הראשי שלה ינהל אותה במקומו.

"לבקשתי", כתב סטיב ג'ובס לעובדי החברה, "הדירקטוריון העניק לי חופשת מחלה כדי שאוכל להתמקד בבריאותי אך אמשיך לכהן כמנכ"ל החברה ואהיה מעורב בהחלטות האסטרטגיות המרכזיות. ביקשתי מטים קוק להיות אחראי על התפעול השוטף של אפל. אני אוהב את החברה ומקווה לחזור בהקדם. בינתיים משפחתי ואני נעריך אם תשמרו על הפרטיות שלנו", כתב סטיב ג'ובס לעובדי אפל היום.

ג'ובס יצא לחופשת מחלה כבר לפני כשנתיים אך גם בעת היעדרו הצליחה אפל להתחזק. עם זאת גם אחרי שחזר הוא אל נראה במיטבו. חרושת שמועות פשטה ברשת הטוענות שמצבו של סטיב חמור.

בשנים שלאחר מכן, ציינו פרשנים רבים שג'ובס נראה כחוש במיוחד בהופעותיו הציבוריות. בינואר לפני שנתיים הודיע ג'ובס שהוא סובל מחוסר איזון הורמונלי זה כמה חודשים. אך בניגוד לעבר הפעם לא תחם את חופשתו בזמן.

סטיב ג'ובס הוא הדמות המזוהה ביותר עם חברת אפל, ונתפס בקרב רבים כאחראי הבלעדי להצלחתה.

הונו האישי של סטיב ג'ובס מוערך בכ-5.5 מיליארד דולר, והוא נחשב לאחד האישים המשפיעים ביותר בתעשיית ההייטק ובכלכלה העולמית בכלל, ואף נבחר לאיש השנה של ה"פייננשל טיימס".





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד