כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

iPost - לקבל את הדואר החשוב למייל מאובטח משלכם

שירות iPost של דואר ישראל מציע לכם לנהל את משק הבית שלכם מהמחשב הביתי, ולשמור את כל המידע החשוב ביותר על שרתי חברת הדואר לתקופה של 7 שנים • איך זה עובד? • וידאו לצפיה

iPost  - לקבל את הדואר החשוב למייל מאובטח משלכם





לראשונה בישראל, ניתן כיום לבצע את כל הפעולות שהייתם רגילים לבצע בסניף הדואר הקרוב לביתכם, דרך המחשב האישי שלכם ובביתכם. כל אדם ועסק בישראל יכולים מעתה לקבל תא דואר מקוון מדואר ישראל ולנהל באמצעותו בצורה מאובטחת את כל התכתובות הרשמיות, חינם אין כסף!

שירות זה הנקרא iPost מאפשר לכם לאחסן מידע בצורה מאובטחת ואמינה בשרתיה של חברת דואר ישראל. באמצעות התוכנה החדשנית ניתן לנהל, לטפל ולבצע תשלומים שונים מחברת הביטוח ומהעיריה, בזק וחברת החשמל ועוד. לטפל בשליחה וקבלת דואר וחשבוניות, לטפל במסמכים רשמיים, לתייק אותם ולנהל באמצעותם את משק הבית שלכם, תוך חיסכון בכסף וזמן, ללא צורך לעמוד בתור בסניף. תזכורות חשובות תישלחנה אליכם באמצעות הודעות sms ישירות לסלולרי, או דרך הדואר האלקטרוני שלכם, ובכך תימנעו מתשלום קנסות ומאי נעימויות מיותרות.

איך מצטרפים? ההרשמה לשירות כרוכה בתהליך הרשמה קצר מול נציג דואר ישראל במהלכו מזדהה האזרח באמצעות תעודת זהות בלבד ולאחריה מקבל מעטפה עם שם וסיסמא לתא ה- iPost.

לרישום לשירות ה-ipost לחצו כאן

הטבה מיוחדת לנרשמים עכשיו לשירות iPost: זוג חלות לשבת

iPost מזמין אתכם עכשיו ליהנות ממבצע מיוחד והטבה בלעדית: זוג חלות לשבת. כל שעליכם לעשות זה לגשת לאחד מסניפי הדואר, להירשם לשירות בחינם, להיכנס למערכת ולהדפיס את הקופון לקבלת זוג חלות לשבת.

את החלות ניתן לקבל בסניפי מאפיית הצבי בבני ברק או בסניפי מאפיית נחמה בבני ברק ובירושלים.
דואר ישראל iPost

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד