כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אוויס מציעה שירותי ליסינג מימוני

מציעה 2 מסלולי ליסינג מימוני אטרקטיביים במיוחד. יואב הורוביץ, מנכ"ל Avis: זהו הפתרון הפשוט והכלכלי ביותר, בלי אותיות קטנות, בלי עמלות נסתרות

אוויס מציעה שירותי ליסינג מימוני

Avis, חברת הרכב המובילה בישראל, מציעה מעתה גם שירותי ליסינג מימוני. כבכל תחומי פעילותה, גם בשירות הליסינג המימוני מקפידה Avis לפעול בשקיפות והגינות: עסקת הליסינג המימוני היא בין הלקוח ל-Avis ללא גורם ביניים מתווך או מממן, וללא עמלות פתיחת תיק, הקצאת אשראי וכו'.

חברת Avis מציעה 2 מסלולי ליסינג מימוני אטרקטיביים במיוחד:

מסלול אחד בו הרכב נרשם על שם Avis לתקופה של 30 חודשים, גובה מקדמה גמיש (בין 15 ל- 50 אחוז משווי הרכב). מתכונת ההצמדה גמישה גם היא, כאשר בסוף התקופה Avis מתחייבת לרכוש את הרכב מהלקוח במחיר מחירון. מסלול שני בו הרכב נרשם על שם הלקוח לתקופה של 24-48 חודשים, כאשר גובה המקדמה, סוג ההצמדה והתשלום בסוף תקופת הליסינג גמישים.

כמובילה בתחום השירות, מציעה Avis גם חבילת שירות מקיפה (בתשלום נוסף), הכוללת ביצוע מבחן רישוי שנתי (טסט), טיפולים שוטפים וטיפולים נקודתיים (לדוגמה – החלפת מגבים, צמיגים וכו').

יואב הורוביץ, מנכ"ל Avis, אמר: "שירותי הליסינג המימוני המוצעים ללקוחות ע"י Avis, גובשו לאחר לימוד שוק מקיף ויסודי. הליסינג המימוני של Avis מכיל, למעשה, ריכוז של יתרונות כל המוצרים הקיימים היום בשוק, והוא הפתרון הפשוט והכלכלי ביותר עבור כל לקוח המעוניין בליסינג מימוני. אין אותיות קטנות, אין עמלות נסתרות, אין כוכביות. שירות זה מרחיב את מגוון השירותים שאנו מציעים ללקוח ומחזק את מעמדה של Avis כחברת הליסינג, השכרת הרכב ומכירת הרכב המובילה בישראל".

לפרטים נוספים: בטלפון: 2722* או באתר האינטרנט avis.co.il

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד