א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הדלפות? הכל קונספרציה • טורו של נחשוני

יצחק נחשוני סבור שמאחורי הדלפות אל-ג'זירה על המו"מ יש קונספירציה מתוחכמת • ולמה העובדים הזרים בתל-אביב יוכלו לבשר למשפחותיהם שהם מתגוררים ב'טיבותא' הנוצרית

אבו מאזן. צילום: פלאש 90
אבו מאזן. צילום: פלאש 90



הכל קונספירציה

בואו וננסה לתפוס את הגילויים המרעישים על 'רוחב הלב' הפלשתיני במוכנות ל"ויתורים מרחיקי לכת" למען השלום, כפי שהודלפו לרשת 'אל ג'זירה', מכיוון אחר.

על פי ה'חשיפה הגדולה', ששותף לה גם העיתון 'גרדיאן', הפלשתינאים היו מוכנים ל'וותר' על ...הרובע היהודי, חלק מהרובע הארמני ועל פינוי 'התנחלויות' באזור ירושלים, כמו 'רמת שלמה' , למשל. רק על.שכונת הר חומה, או 'חומת שמואל' בשמה האמיתי, שראש הממשלה אולמרט היה מעורב אישית בהקמתה, לזכרו של ידידו הקרוב שמואל מאיר ז"ל, הם לא היו מוכנים לוותר. מהיום גם 'הר חומה', עם למעלה מ-20 אלף התושבים שבה, קצת יותר מ'כפר שמריהו', מצטרפת בעיתונות הישראלית, למוגדרים כ'התנחלות', וזה כבר רווח נקי מהפרסומים.

על פי אותן ידיעות הרשות הפלשתינית גילתה מתינות רבה כשהסכימה ש'רק' 100 אלף 'פליטים' ישובו ל...יפו, עכו וחיפה, וזה, כידוע, במציאות של היום, הרבה פחות מאשר מספר ה'מסתננים' שנמצאים בדרך מסודן ל...בני ברק.

שמענו היום את שר החוץ אביגדור ליברמן אומר שאם את ההסכמות האלה ממשלת אולמרט וליבני לא קיבלו, סימן הוא שאין עוד סיכוי לשלום מלא עם הפלשתינים והפתרון היחיד הוא 'הסכם ביניים' שהוא מציע.

אבל אנחנו לא מוכרחים לקבל את ההנחה הזו. על פי 'ההגיון הישראלי' יתכן אפילו שה'וויתורים' של הפלשתינים, לא התקבלו על דעת ממשלת ישראל של אולמרט משום שהיו...'נדיבות' מדי. מי צריך את ה'רובע הארמני' ש'נכבש' בשיטתיות על ידי עמותת 'עטרת כהנים' ועמותות 'גואלות' אחרות של 'פרובקטורים' יהודיים?

מילא אם היו מציעים לנו לקבל חלק מהרובע המוסלמי, ובו ביתו של אריאל שרון מנהיגם מ'קדימה', היה כדאי ל'התפשר' איתם, אבל בשביל הרובע היהודי?

ועכשיו רגע של רצינות ואחריות כמתחייב בעת שימוש בתיאוריית הקונספרציה. אותנו, פרסום המסמכים בנושא שיחות השלום שהתחיל היום ועוד יימשך בימים הקרובים, מפחיד. הוא יביא להתחזקותו של 'החמאס' הקטלני והבלתי מתפשר, אבל בעיקר משום שאנחנו חושדים שמאחורי ההדלפה עומדים גורמים רשמיים המתכוונים לומר כך: את הוויתורים המופלגים בירושלים עשתה כבר ממשלת אולמרט שלפנינו. אנחנו, ננסה כמובן למזער את הנזק ולקבל עוד משהו, אבל ירושלים, ו...'ההתנחלויות' בה וסביבה נמצאים על שולחן הדיונים.

אבו כביר, תל כביר, קל כביר....

עוד לפני שתמומש הצהרת "שתי מדינות לשני עמים" שניתנה על-ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהקשר עם הפלשתינאים, היא הולכת ונוצרת הלכה למעשה לא רחוק מאוניברסיטת 'בר אילן' - המקום שבו היא ניתנה, ותל אביב הופכת למדינה 'עצמונית'
.
אלא שאם עד עכשיו חשבנו שקיימת מדינה יהודית אחת על פני הגלובוס שבירתה ירושלים, ונאלצנו להשלים עם העובדה שבין הים התיכון, הגבול המערבי של מדינת ישראל, להר הזבל 'חיריה' קמה לה 'מובלעת' של מדינה ישראלית, שהשילה מעליה כל סממן וערך היהודיים, צעיריה אינם חלק מצבא ההגנה לישראל, והיא 'מדינה' ללא אספקה ובלי שום תרומה, עתה מסתבר שה'זרים' וה'פליטים' שבה הצליחו להשתלט עליה.

ממדינה ללא זהות היא הופכת ל..נוצרית.

על שמות גדולי ישראל מדורות עברו שפיארו את רחובותיה של יפו הקדומה, כבר ויתרו פרנסיה מזמן. מי צריך להזכיר את ה'גלותיים' האלה על כל שובר תשלום של העיריה או על כל מעטפת דואר?

איזור אבו כביר, המקום שבו שוכן אחר חוסר כבוד, של המתים, המכון לרפואה משפטית, עבר לפני מספר שנים ניתוח שלאחר המוות וסביבתו המיושבת שנחשבה לנכשלת, עברה שינוי שם והפכה מ'אבו כביר' הערבי ל'תל כביר' ה'מתקדם' .

אלא שהתושבים, שרבים מאוד מהם חזרו בתשובה עשו לו תיקון ב'גילגול' נוסף ועתה היא בפיהם שכונת...'קל כביר'.

לא העירייה של חולדאי תתן להפוך את האיזור, כך סתם, למובלעת יהודית בתוך המובלעת הישראלית. אם המוסלמים לא הצליחו לשמר את המקום ונתנו למצביעי שס היהודים להשתלט עליו, החליטה ועדת השמות וההנצחה העירונית לתת הזדמנות גם ל...נוצרים להוכיח את יכולתם.

וכך, אחרי יותר מאלפיים שנה, נזכרו לפתע בעיריה כי באיזור זה בדיוק קבורה 'טיבותא' - דמות מה'ברית החדשה' והחליטו לקרוא למקום מעתה על שמה...

הם לקחו בחשבון שאלפי חלקי הגופות שבותרו במשך השנים במכון לרפואה משפטית, ופוזרו גם הם בין רגבי המקום הזה, לא יוכלו לתבוע את כבודם שנאבד שם ולדרוש שכמו על שמה של אותה 'טיבותא' יקרא המקום גם על שמם.

מי היה מאמין ש-62 שנה אחרי הקמתה של מדינת היהודים תעניק תל אביב, העיר הישראלית הגדולה איזור שלם בתוכה לטובת המורשת הנוצרית. עכשיו כבר יוכלו אלפי העובדים הזרים המיישבים את האיזור הזה, ושנגדם יצאו תושבי תל כביר להפגין, לבשר למשפחותיהם שהם כבר לא מתגוררים בשולי רחוב 'הרצל', אלא ב...'טיבותא' הנוצרית.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד