י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אופנת אביב 2011 • הצצה ראשונה

חשבתן שהחורף בעיצומו? • עם הפנים קדימה, שווה להציץ אל אופנת האביב והקיץ • תשכחו מהשחור ותתרגלו לכתום • אורית ליבה עם עוד טור של סטיילינג

אופנת אביב 2011 • הצצה ראשונה



תשכחו מהחומים, האפורים וגם השחורים.

בהצצה ראשונה לצבעוניות החדשה לעונת האביב קיץ הקרובה, ברוב תצוגות האופנה בבירות אירופה וניו יורק, ניתן היה לזהות מכנה משותף אחד: צבעים עזים וערבובים של הדפסים צבעוניים על רקע לבן, אופוייט ומעט על שחור.

מבחינת צבעים שישלטו קבלו את הצבע החדש - הכתום (הצצה ראשונה בחניות מנגו בארץ), כצבע מונוכרומטי על פריטי הלבוש, או כתוספת צבע לקאמל, כחול ולבן.

מלבד הכתום נראה עוד הרבה ירוק, הדפסים צהובים וכתומים גם יחד על רקע אופוויט או לבן, סגול עמוק, כחול רויאל, אדום וורוד פוקסייה. השילובים לעונה החדשה חזקים ובוהקים ונדמה כאילו כל בתי האופנה הגדולים התאגדו והכריזו: תעזו, תשתוללו וקבלו את העונה בצבעוניות תוססת ורעננה.

בית האופנה גוצ'י יצא בשילוב צבעוני ביותר ומעז עם עליונית כתומה, גופייה סגולה ומכנסי הרמון בירוק איזמרגד כשהחלקים המשלימים בתחום האביזרים נוגעים בזהב ברונזה בחגורה ותיק תואמים.

מוסקינו יצא לקראת העונה החדשה בהצהרה מוגמרת להחזיר את עידן החליפות כסט לבוש מלא בהדפסים עם גימורים בצבע משלים נוסף בחזית הזיקט והחולצה הנלוות.

לשלב צבעוניות באביזרים

ומה לקהל הישראלי?

היות ורוב הקהל הישראלי נוטה להיות קלאסי, שמרן ופחות מעז עד לכדי ללבוש צבעוניות מוטרפת לעונה שלמה, וקשה יהיה לי להאמין שנוכל לראות את הנשים הישראליות, בטח לא את הנשים החרדיות, לבושות בצבעי הקיץ הבוהקים - תוססים, הייתי מציעה לשלב צבעוניות עזה באביזרים, בסנדלים שיתנו את השואו המוצלח לבגד לבן, בתיק גדול וצבעוני המהווה כתם צבע לצבעוניות בגוון עדין יותר ובחגורות עבות צבעוניות המדגישות מותן לשמלות אווריריות.

מגמה חדשה נוספת הנכנסת לזירת האופנה הינה משחק של שקיפויות עם בדים אטוומים והמון לבן. נגיעות שקופות כהדפס על בדים לבנים אווריירים ורכים, טון על טון בגוונים של צבעוניות עזה ונגיעות של חלקי תחרה שקופה המבצבצת פה ושם בחלקי הבגד השונים.

באזור החצאיות, נקבל בכבוד את חצאיות המקסי חצאיות הקלוש הרחב שהגיעו עוד מעונת החורף אך מעט יתקצרו לעונת הקיץ, ופה ושם נבחין גם בחצאיות מידי בגזרות צרות יותר.

אכן נראה כי קיץ תוסס, מרענן וצבעוני מצפה לנו בתחומי האופנה השונים: תיקים צבעוניים, אביזרים ססגוניים, נעליים וסנדלים בשילוב של שניים-שלושה צבעים בתוספת קשירה, פלטפורמות ונגיעות של בדים מודפסים או חלקים כחלק מהנעל/ סנדל העשוי עור.

סתם יום של כיף

ואם בכל זאת בא לכם יום של כיף, לדעת כיצד להתלבש נכון גם היום במבצעי סוף עונה, איך לשלב אביזרים כחלק מההופעה, איך לקנות נכון ויעיל מבלי להיות קורבן אופנה, אשמח להתלוות אליכם לסיור לימודי- אישי מעמיק במבחר חניות האופנה, הצצה בארון הבגדים שלכם (באזורי המרכז), לשדרוג הארון ולטובת טיפים ורעיונות.

יום כיף עם סטייליסטית, הינו רעיון למתנת יום הולדת לכולן. לאחר שמיצינו את מגוון הרעיונות ושוב הגיעה ההתלבטות: מה נקנה השנה? אשמח להנעים לכם ערבי חברה, מפגשי נשים, חוגי בית וימי הולדת לנערות.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד